Розділ 1. Комп’ютерна графіка |
| розпочати роботу |
§1. Основні поняття комп’ютерної графіки. Растрова графіка |
| розпочати роботу |
§ 2. Багатошарові растрові зображення |
| розпочати роботу |
§ 3. Векторна графіка |
| розпочати роботу |
§ 4. Криві. Робота з контурами |
| розпочати роботу |
§ 5. Копіювання об’єктів |
| розпочати роботу |
§ 6. Текстові об’єкти |
| розпочати роботу |
§ 7. Складені векторні зображення |
| розпочати роботу |
Розділ 2. Комп’ютерні презентації |
| розпочати роботу |
§ 8. Системи опрацювання комп’ютерних презентацій |
| розпочати роботу |
§ 9. Етапи створення презентації |
| розпочати роботу |
§ 10. Оформлення презентації |
| розпочати роботу |
§ 11. Анімаційні ефекти |
| розпочати роботу |
§ 12. Мультимедійний вміст у презентаціях |
| розпочати роботу |
§ 13. Керування показом презентації |
| розпочати роботу |
Розділ 3. Алгоритми та програми |
| розпочати роботу |
§ 14. Класи та об’єкти у програмуванні |
| розпочати роботу |
§ 15. Властивості об’єктів |
| розпочати роботу |
§ 16. Події. Методи |
| розпочати роботу |
§ 17. Створення графічного інтерфейсу |
| розпочати роботу |
§ 18. Опрацювання подій |
| розпочати роботу |
§ 19. Організація діалогу з користувачем |
| розпочати роботу |
§ 20. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження |
| розпочати роботу |
§ 21. Вкладені алгоритмічні структури повторення |
| розпочати роботу |
§ 22. Розв’язування задач за допомогою вкладених циклів |
| розпочати роботу |
§ 23. Розв’язання задач методом поділу на підзадачі |
| розпочати роботу |
§ 24. Обчислення з використанням функцій користувача |
| розпочати роботу |