Географія. 8 клас. Підручник (Л. М. Булава)

Географія: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Автор: Л. М. Булава
Переглянути підручник
Завантажити повну версію підручника*
Демоверсія підручника
Календарний план до підручника
Вебінар з автором
Презентація
* тільки для некомерційного використання
Здійснюючи завантаження Ви приймаєте умови ліцензійного договору
Електронні матеріали до підручника
Переглянути підручник | розпочати роботу | ||
Вступ. § 2. Географічні дослідження території України в минулому і тепер | розпочати роботу | ||
Розділ І. Тема 1. § 3. Географічні карти і їхні елементи. Картографічні проекції | розпочати роботу | ||
Розділ І. Тема 1. § 4. Способи зображення об’єктів і явищ на оглядових і тематичних картах. Класифікація карт | розпочати роботу | ||
Розділ I. Тема 2. § 6. Топографічні карти та їх практичне використання | розпочати роботу | ||
Розділ II. Тема 1. § 7. Основні поняття політичної географії | розпочати роботу | ||
Завдання для тематичного оцінювання за темою «Вступ» та розділами I і II | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 1. § 13. Геологічна історія Землі | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 1. § 16. Рудні корисні копалини | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 1. § 17. Нерудні корисні копалини. Раціональне використання мінерально-сировинних ресурсів | розпочати роботу | ||
Завдання для тематичного оцінювання за темою 1 розділу III | розпочати роботу | ||
Енциклопедична сторінка | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 2. § 20. Кліматичні ресурси. Кліматичні сезони. Несприятливі погодно-кліматичні явища | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 3. § 24. Озера, болота, водосховища, підземні води. Водні ресурси та їхнє раціональне використання | розпочати роботу | ||
Завдання для тематичного оцінювання за темами 2 і 3 розділу III | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 4. § 26. Закономірності поширення ґрунтів. Ґрунтові ресурси | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 6. § 28. Закономірності поширення тваринного світу | розпочати роботу | ||
Завдання для тематичного оцінювання за темами 4, 5, 6 | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 7. § 31. Природна зона мішаних лісів | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 7. § 32. Природні зони широколистяних лісів та лісостепу | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 7. § 33. Степова природна зона колись і тепер | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 7. § 34. Українські Карпати: загальні риси природних умов і висотна поясність ландшафтів | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 7. § 35. Кримські гори: загальні риси природних умов і висотна поясність ландшафтів | розпочати роботу | ||
Енциклопедична сторінка | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 8. § 37. Природно-ресурсний потенціал України та його використання | розпочати роботу | ||
Розділ III. Тема 8. § 38. Природно-заповідний фонд і національна екологічна мережа України | розпочати роботу | ||
Завдання для тематичного оцінювання за темою 7, 8 | розпочати роботу | ||
Енциклопедична сторінка | розпочати роботу | ||
Розділ IV. Тема 1. § 41. Механічний рух (міграції) населення. Українська діаспора | розпочати роботу | ||
Розділ IV. Тема 3. § 48. Етнічний склад населення України | розпочати роботу | ||
Розділ IV. Тема 5. § 51. Трудові ресурси й зайнятість населення в Україні | розпочати роботу | ||
Завдання для тематичного оцінювання за розділом IV | розпочати роботу | ||