«Математика» підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Частина 2 (Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)
Автори: Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОНУ від 21.02.2020 р. №271)
Орієнтовна навчальна програма до підр. Математика (Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)
Орієнтовний календарно-тематичний план до підручника
Теми курсу
Орієнтовний календарно-тематичний план до підручника | розпочати роботу | ||
Розв'язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків (с. 4) | розпочати роботу | ||
Розв'язуємо задачі (с. 13) | розпочати роботу | ||
Перевіряємо свої досягнення (Розділ 2. Вивчаємо частини цілого) | розпочати роботу | ||
Одержуємо тисячу (с. 16) | розпочати роботу | ||
Читаємо і записуємо трицифрові числа (с.18) | розпочати роботу | ||
Урок 89. Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації | розпочати роботу | ||
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації (с. 21) | розпочати роботу | ||
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації (с. 23) | розпочати роботу | ||
Визначаємо загальну кількість одиниць розряду (с. 25) | розпочати роботу | ||
Порівнюємо трицифрові числа (с. 27) | розпочати роботу | ||
Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел (с. 44) | розпочати роботу | ||
Додаємо і віднімаємо круглі числа (с. 49) | розпочати роботу | ||
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа (с. 57) | розпочати роботу | ||
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного (с. 60) | розпочати роботу | ||
Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням (с. 62) | розпочати роботу | ||
Виконуємо додавання і віднімання письмово (с. 64) | розпочати роботу | ||
Розв'язуємо задачі (с. 67) | розпочати роботу | ||
Перевіряємо свої досягнення (Розділ 3. Вивчаємо тисячу) | розпочати роботу | ||
Урок 127. Знайомимось із діленням з остачею | розпочати роботу | ||
Урок 128. Вивчаємо ділення з остачею | розпочати роботу | ||
Перевіряємо ділення з остачею (с. 78) | розпочати роботу | ||
Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею (с. 80) | розпочати роботу | ||
Досліджуємо ділення з остачею (с. 82) | розпочати роботу | ||
Вивчаємо правило множення суми на число (с. 84) | розпочати роботу | ||
Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове (с. 86) | розпочати роботу | ||
Урок 134. Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове | розпочати роботу | ||
Урок 135. Вивчаємо правило ділення суми на число | розпочати роботу | ||
Урок 136. Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове | розпочати роботу | ||
Ділимо трицифрове число на одноцифрове (с. 94) | розпочати роботу | ||
Розв'язуємо задачі (с. 96) | розпочати роботу | ||
Урок 139. Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці | розпочати роботу | ||
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (с. 100) | розпочати роботу | ||
Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами (с. 102) | розпочати роботу | ||
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (с. 104) | розпочати роботу | ||
Виконуємо ділення на кругле число (с. 105) | розпочати роботу | ||
Виконуємо ділення на кругле число (с. 106) | розпочати роботу | ||
Урок 150. Знайомимось із задачами на спільну роботу | розпочати роботу | ||
Урок 151. Досліджуємо задачі на спільну роботу | розпочати роботу | ||
Урок 153. Досліджуємо задачі на спільну роботу | розпочати роботу | ||
Урок 154. Досліджуємо задачі на спільну роботу | розпочати роботу | ||
Урок 155. Досліджуємо задачі на спільну роботу | розпочати роботу | ||
Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами (с. 118) | розпочати роботу | ||
Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50 (с. 119) | розпочати роботу | ||
Урок 159. Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 25 | розпочати роботу | ||
Розв'язуємо нерівності зі змінною (с. 124) | розпочати роботу | ||
Відкриваємо спосіб множення на 11; 101 (с. 126) | розпочати роботу | ||
Розв'язуємо задачі на час (с. 127) | розпочати роботу | ||
Дізнаємося про спосіб множення 9; 99 (с. 128) | розпочати роботу | ||
Розв'язуємо задачі геометричного змісту (с. 130) | розпочати роботу | ||
Перевіряємо свої досягнення (Розділ 4. Вивчаємо позатабличне множення і ділення) | розпочати роботу | ||