«Математика» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (авт. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)

Переглянути підручник. Частина 1 (Версія для ознайомлення)
Переглянути підручник. Частина 2 (Версія для ознайомлення)
Орієнтовна навчальна програма до підручника
Теми курсу
Частина 1 Частина 1. Повторюємо нумерацію чисел у межах 1000 (с. 6–7) |
розпочати роботу | ||
Частина 1. Узагальнюємо знання про арифметичні дії з числами (с. 8–9) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента (с. 10–11) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Узагальнюємо прийоми додавання і віднімання чисел у межах 1000 (с. 12–13) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Узагальнюємо прийоми усного множення і ділення чисел у межах 1000 (с. 15–16) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Досліджуємо задачі (с. 18–19) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Досліджуємо ділення з остачею (с. 20–21) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Узагальнюємо знання про рівняння і нерівності (с. 24) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Досліджуємо рівняння і нерівності зі змінною (с. 25) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Узагальнюємо знання про частини цілого (с. 26) | розпочати роботу | ||
До розділу 1. Узагальнюємо та систематизуємо вивчене в 3 класі | розпочати роботу | ||
Частина 1. Знайомимось із письмовим прийомом множення (с. 31–32) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Знайомимось із розв’язуванням задач на знаходження четвертого пропорційного способом відношень (с. 35–36) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного способом відношень (с. 37–38) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного двома способами (с. 39–40) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Знайомимось із письмовим діленням на одноцифрове число (с. 41–42) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (с. 43–44) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (с.47–48) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Виконуємо письмове ділення на одноцифрове число (с. 49–50) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Знайомимось з алгоритмом письмового ділення (с. 51–52) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Знайомимось із письмовими множенням і діленням на кругле число (с. 53–54) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Досліджуємо задачі (с. 63) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Виконуємо письмове ділення на двоцифрове число (с. 66–67) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Ділимо на двоцифрове число (с. 70–71) | розпочати роботу | ||
До розділу 2. Вивчаємо письмові прийоми множення і ділення | розпочати роботу | ||
Частина 1. Узагальнюємо знання нумерації трицифрових чисел (с. 76) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Лічимо тисячами. Лічимо в межах багатоцифрових чисел (с. 77–80) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Утворюємо багатоцифрові числа різними способами (с. 84–85) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Порівнюємо багатоцифрові числа (с. 87–88) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Додаємо і віднімаємо на основі розрядного складу числа (с. 89–90) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Додаємо і віднімаємо на основі нумерації багатоцифрових чисел (с. 91–92) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Виконуємо арифметичні дії з круглими числами (с. 94–95) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Виконуємо арифметичні дії з іменованими числами (с. 100) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Множимо і ділимо круглі числа (с. 101) | розпочати роботу | ||
До розділу 3. Вивчаємо нумерацію багатоцифрових чисел | розпочати роботу | ||
Частина 1. Розв’язуємо задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами (с.108–109) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Додаємо і віднімаємо іменовані числа (с.110–111) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Розв’язуємо задачі (с. 114–115) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Розв’язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху (с. 125) | розпочати роботу | ||
Частина 1. Розв'язуємо складені задачі з величинами: подоланий шлях, швидкість руху, час руху (с. 126) | розпочати роботу | ||
До розділу 4. Додаємо і віднімаємо багатоцифрові числа | розпочати роботу | ||
Частина 1. Узагальнюємо знання про арифметичні дії множення і ділення (с. 133) | розпочати роботу | ||
Частина 2 Частина 2. Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом (с. 8) |
розпочати роботу | ||
Частина 2. Знайомимось із задачами на пропорційне ділення (с. 10–11) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Досліджуємо задачі на пропорційне ділення (с. 12–13) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Множимо кругле число на одноцифрове (с. 14–15) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Досліджуємо задачі на пропорційне ділення (с. 16–17) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Розв’язуємо задачі на пропорційне ділення (с. 18–19) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями (с. 21–22) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Розв’язуємо задачі (с. 23–24) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями (с. 27–28) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Ділимо з остачею (с. 33–34) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями (с. 35–36) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Узагальнюємо задачі на пропорційне ділення; на знаходження невідомих за двома різницями (c. 37–38) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Узагальнюємо задачі, які містять однакову величину (с. 39–40) | розпочати роботу | ||
До розділу 5. Множимо і ділимо багатоцифрові числа на одноцифрові | розпочати роботу | ||
Частина 2. Розв’язуємо задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках (с. 60–61) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Зіставляємо задачі на рух і на спільну роботу (с. 65–66) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Множимо і ділимо іменовані числа (с. 67–68) | розпочати роботу | ||
До розділу 6. Вивчаємо письмове множення і ділення на двоцифрове та трицифрове число | розпочати роботу | ||
Частина 2. Узагальнюємо знання про геометричні фігури на площині (с. 79–80) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Дізнаємось про одиницю вимірювання площі — 1 см2 (c. 83–84) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Дізнаємось про формулу площі прямокутника (с. 85–86) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 мм2, 1 дм2, 1м2, 1 км2 (с. 89–90) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 а, 1 га (с. 91–92) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Порівнюємо дроби (с. 99–100) | розпочати роботу | ||
Частина 2. Порівнюємо дроби (с. 101) | розпочати роботу | ||
До розділу 7. Знаходимо площі фігур. Вивчаємо дроби | розпочати роботу | ||
Частина 2. Розв’язуємо задачі на час (с. 125–126) | розпочати роботу | ||
До розділу 8. Вимірюємо час. Узагальнюємо вивчене в 4 класі | розпочати роботу | ||