«Математика» підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (Частина 2) (авт. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В.)
Теми курсу
Частина 2 Ділимо багатоцифрове число на одноцифрове, використовуючи письмовий прийом (с. 6) |
розпочати роботу | ||
Ознайомлюємось із задачами на пропорційне ділення (с. 8–9) | розпочати роботу | ||
Досліджуємо задачі на пропорційне ділення (с. 10–11) | розпочати роботу | ||
Множимо кругле число на одноцифрове (с. 12–13) | розпочати роботу | ||
Досліджуємо задачі на пропорційне ділення (с. 14–15) | розпочати роботу | ||
Розв’язуємо задачі на пропорційне ділення (с. 16–17) | розпочати роботу | ||
Розв’язуємо задачі на знаходження однакової величини за двома різницями (с. 19–20) | розпочати роботу | ||
Розв’язуємо задачі (с. 21–22) | розпочати роботу | ||
Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями (с. 25–26) | розпочати роботу | ||
Ділимо з остачею (с. 31–32) | розпочати роботу | ||
Досліджуємо задачі на знаходження невідомих за двома різницями (с. 33–34) | розпочати роботу | ||
Узагальнюємо задачі на пропорційне ділення; задачі на знаходження невідомих за двома різницями (c. 37–38) | розпочати роботу | ||
Узагальнюємо задачі, які містять однакову величину (с. 37–38) | розпочати роботу | ||
Розв’язуємо задачі на одночасний рух двох тіл у різних напрямках (с. 58–59) | розпочати роботу | ||
Зіставляємо задачі на рух і задачі на спільну роботу (с. 63–64) | розпочати роботу | ||
Множимо і ділимо іменовані числа (с. 65–66) | розпочати роботу | ||
Узагальнюємо знання про геометричні фігури на площині (с. 77–78) | розпочати роботу | ||
Дізнаємося про формулу площі прямокутника (с. 83–84) | розпочати роботу | ||
Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 мм2, 1 дм2, 1м2, 1 км2 (с. 87–88) | розпочати роботу | ||
Дізнаємось про одиниці вимірювання площі: 1 а, 1 га (с. 89–90) | розпочати роботу | ||
Порівнюємо дроби (с. 97–98) | розпочати роботу | ||
Порівнюємо дроби (с. 99) | розпочати роботу | ||
Розв’язуємо задачі на час (с. 123-124) | розпочати роботу | ||