«Німецька мова (11-й рік навчання, рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти ( Сотникова С. І., Гоголєва Г. В.)
«Німецька мова (11-й рік навчання, рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
Автори: Сотникова С. І., Гоголєва Г. В.
Повна версія підручника *
Теми курсу
Kopiervorlagen zum Lehrbuch (Schreiben) | розпочати роботу | ||
Lektion 1. Stunde 1: Ich über mich | розпочати роботу | ||
Lektion 1. Stunde 2: Eltern und Kinder | розпочати роботу | ||
Lektion 1. Stunde 3: Freunde und Bekannte | розпочати роботу | ||
Lektion 1. Stunde 4: Echte Freunde | розпочати роботу | ||
Lektion 1. Stunden 7—8: Wiederholung | розпочати роботу | ||
Lektion 2. Stunde 9: In der Schule | розпочати роботу | ||
Lektion 2. Stunde 10: Das Abi steht vor der Tür | розпочати роботу | ||
Lektion 2. Stunde 11: Zukunftspläne | розпочати роботу | ||
Lektion 2. Stunde 13: Förderprogramme für Jugendliche | розпочати роботу | ||
Lektion 2. Stunden 14—15: Wiederholung | розпочати роботу | ||
Lektion 3. Stunde 16: Jugend und Mode | розпочати роботу | ||
Lektion 3. Stunde 17: Jugend und ihre Interessen | розпочати роботу | ||
Lektion 3. Stunde 19: Jugend lebt gesund | розпочати роботу | ||
Lektion 3. Stunde 20: Jugend engagiert sich | розпочати роботу | ||
Lektion 3. Stunden 21—22: Wiederholung | розпочати роботу | ||
Lektion 4. Stunde 24: Festliches Essen | розпочати роботу | ||
Lektion 4. Stunde 25: Gesunde Ernährung | розпочати роботу | ||
Lektion 4. Stunde 26: Wir gehen essen | розпочати роботу | ||
Lektion 4. Stunden 27—28: Wiederholung | розпочати роботу | ||
Lektion 5. Stunde 29: Unsere Natur | розпочати роботу | ||
Lektion 5. Stunde 30: Natur und Wetter | розпочати роботу | ||
Lektion 5. Stunde 31: Erneuerbare Energien | розпочати роботу | ||
Lektion 5. Stunde 32: Nachhaltiger Tourismus | розпочати роботу | ||
Lektion 5. Stunde 33: Öko-Reisen in der Ukraine | розпочати роботу | ||
Lektion 5. Stunden 34—35: Wiederholung | розпочати роботу | ||
Lektion 6. Stunde 36: Kunstgattungen | розпочати роботу | ||
Lektion 6. Stunde 37: Kunstepochen | розпочати роботу | ||
Lektion 6. Stunde 39: Graffiti — Tattoos auf Mauern? | розпочати роботу | ||
Lektion 6. Stunde 40: Die Rolle der Kunst | розпочати роботу | ||
Lektion 6. Stunde 42: Fernsehen und Kino vs. Internet | розпочати роботу | ||
Lektion 6. Stunde 43: Mein Lieblingsfilm | розпочати роботу | ||
Lektion 6. Stunden 45—46: Wiederholung | розпочати роботу | ||
Lektion 7. Stunde 47: Deutsche Erfindungen | розпочати роботу | ||
Lektion 7. Stunde 48: Geschichte des Autos | розпочати роботу | ||
Lektion 7. Stunde 49: Wie funktioniert der Computer? | розпочати роботу | ||
Lektion 7. Stunde 51: Deutsche Jugend forscht | розпочати роботу | ||
Lektion 7. Stunde 52: Ukrainische Jugend forscht | розпочати роботу | ||
Lektion 7. Stunde 53: Smarte Maschinen und Menschen | розпочати роботу | ||
Lektion 7. Stunde 54: Der Fortschritt und seine Folgen | розпочати роботу | ||
Lektion 7. Stunden 55—56: Wiederholung | розпочати роботу | ||
Lektion 8. Stunde 57: Angesehene Berufe | розпочати роботу | ||
Lektion 8. Stunde 58: Traumberufe | розпочати роботу | ||
Lektion 8. Stunde 60: Berufswahl | розпочати роботу | ||
Lektion 8. Stunden 62—63: Wiederholung | розпочати роботу | ||
Lektion 9. Stunde 64: Die Ukraine als Staat | розпочати роботу | ||
Lektion 9. Stunde 65: Internationale Organisationen | розпочати роботу | ||
Lektion 9. Stunde 66: Die Ukraine in der Welt | розпочати роботу | ||
Lektion 9. Stunden 69—70: Wiederholung | розпочати роботу | ||