«Всесвітня історія» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти (Гісем О. В., Мартинюк О. О.)

Автори: Олександр Гісем, Олександр Мартинюк
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОНУ від 25.03.2020 №449)
Орієнтовний календарно-тематичний план до підручника
Теми курсу
Орієнтовний календарно-тематичний план до підручника | розпочати роботу | ||
§ 1. Повторення. Вступ | розпочати роботу | ||
§ 4. Арабський халіфат | розпочати роботу | ||
Карта «Велике переселення народів. Загибель Західної Римської імперії» | розпочати роботу | ||
Карта «Франкське королівство. Імперія Карла Великого» | розпочати роботу | ||
Карта «Розподіл Франкської імперії» | розпочати роботу | ||
Карта «Візантійська імперія у V—ХІ ст.» | розпочати роботу | ||
Карта «Візантійська імперія у ХІІ—ХV ст.» | розпочати роботу | ||
Карта «Виникнення ісламу. Арабський халіфат» | розпочати роботу | ||
Практичне заняття за розділом І «Перші середньовічні держави» | розпочати роботу | ||
Узагальнення за розділом І «Перші середньовічні держави» | розпочати роботу | ||
Тестові завдання для підготовки до тематичного контролю за розділом I. Перші середньовічні держави | розпочати роботу | ||
§ 5. Людина в Середньовіччі | розпочати роботу | ||
§ 6 . Середньовічне європейське суспільство | розпочати роботу | ||
§ 7. Християнська церква в V—XI ст. | розпочати роботу | ||
§ 8. Середньовічне місто | розпочати роботу | ||
Практичне заняття за розділом ІІ «Середньовічний світ Західної Європи» | розпочати роботу | ||
Узагальнення за розділом ІІ «Середньовічний світ Західної Європи» | розпочати роботу | ||
Тестові завдання для підготовки до тематичного контролю за розділом II. Середньовічний світ Західної Європи | розпочати роботу | ||
§ 9. Скандинавія | розпочати роботу | ||
§ 10. Хрестові походи | розпочати роботу | ||
§ 11 . Середньовічні держави | розпочати роботу | ||
§ 12. Франція | розпочати роботу | ||
§ 13. Англія | розпочати роботу | ||
§ 15. Країни басейну Середземного моря | розпочати роботу | ||
Карта «Скандинавія» | розпочати роботу | ||
Карта «Церква в середньовічній Європі. Хрестові походи» | розпочати роботу | ||
Карта «Франція» | розпочати роботу | ||
Карта «Англія» | розпочати роботу | ||
Карта «Німеччина. Італія» | розпочати роботу | ||
Карта «Іспанія» | розпочати роботу | ||
Практичне заняття за розділом III «Європейське суспільство і держави в X—XV ст.» | розпочати роботу | ||
Узагальнення за розділом III «Європейське суспільство і держави в X—XV ст.» | розпочати роботу | ||
Тестові завдання для підготовки до тематичного контролю за розділом III. Європейське суспільство й держави в X—XV ст. | розпочати роботу | ||
Практичне заняття за розділом IV «Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя» | розпочати роботу | ||
Узагальнення за розділом IV «Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя» | розпочати роботу | ||
Розділ IV. Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя | розпочати роботу | ||
§ 19—20. Центральна та Східна Європа | розпочати роботу | ||
§ 21. Північно-Східна Русь. Утворення та зміцнення Московської держави | розпочати роботу | ||
§ 22. Утворення Османської імперії | розпочати роботу | ||
Карта «Утворення східноєвропейських держав» | розпочати роботу | ||
Карта «Східна Європа в ХІІІ—XV ст.» | розпочати роботу | ||
Карта «Утворення Османської імперії» | розпочати роботу | ||
Практичне заняття за розділом V «Країни Центральної та Східної Європи в X—XV ст.» | розпочати роботу | ||
Узагальнення за розділом V «Країни Центральної та Східної Європи в X—XV ст.» | розпочати роботу | ||
Тестові завдання для підготовки до тематичного контролю за розділом V. Країни Центральної та Східної Європи в X—XV ст. | розпочати роботу | ||
Карта «Китай. Індія» | розпочати роботу | ||
Практичне заняття за розділом VI «Середньовічний Схід» | розпочати роботу | ||
Узагальнення за розділом VI «Середньовічний Схід» | розпочати роботу | ||
Тестові завдання для підготовки до тематичного контролю за розділом VI. Середньовічний Схід | розпочати роботу | ||
Основні терміни та поняття | розпочати роботу | ||
Плани-схеми для самостійної роботи з підручником і додатковими джерелами | розпочати роботу | ||