Розробки уроків до Букваря Н. О. Воскресенської, І.В. Цепової
Оберіть посібник, до якого хочете переглянути матеріали:
-
Розробки уроків до Букваря Н. О. Воскресенської, І.В. Цепової (частина 1)
Автор: Н. О. Воскресенська, І.В. Цепова
Н135115У
-
Розробки уроків до Букваря Н. О. Воскресенської, І.В. Цепової (частина 2)
Автор: Н. О. Воскресенська, І.В. Цепова
Н135135У
-
Розробки уроків до Букваря Н. О. Воскресенської, І.В. Цепової (частина 3)
Автор: Н. О. Воскресенська, І.В. Цепова
Н135150У
-
Розробки уроків до Букваря Н. О. Воскресенської, І.В. Цепової (частина 4)
Автор: Н. О. Воскресенська, І.В. Цепова
Н135116У
Розгорнути все | Вам доступні: | Iншi матеріали: |
Картки
|
1 | |
Урок 1 Тема. Україна — рідний край. Державні символи України. Українська мова
|
1 5 1 | |
Урок 2 Тема. Я — школярка. Я — школяр. Знайомство. Звертання. Рідна мова. Правила спілкування
|
5 2 | |
Урок 3 Тема. На уроці і на перерві. Мова і мовлення. Види мовлення: усне (говорю — слухаю), писемне (пишу — читаю)
|
1 2 | |
Урок 4 Тема. У світі народних творів (скоромовки, казки). Виразність усного мовлення: темп мовлення, емоційна інтонація
|
1 2 | |
Урок 5 Тема. Старі казки на новий лад. Розповідь за серією малюнків. Інтонація: лагідно, сердито, здивовано, весело. Речення. Слово
|
1 1 2 | |
Урок 6 Тема. Спортивні розваги. Виразність мовлення. Сила голосу: тихо — голосно. Речення. Слово
|
1 2 | |
Урок 7 Тема. Домашні улюбленці. Піктографічне письмо. Дорожні знаки. Правила поведінки на вулиці. Слова — назви предметів. Хто? Що?
|
1 2 | |
Урок 8 Тема. Світ захоплень. Розповідь про послідовність дій. Слова — назви дій предметів. Що робить? Що роблять?
|
1 2 | |
Урок 9 Тема. У зоопарку. Опис предмета за питаннями, упізнавання за ознаками. Слова — назви ознак предметів. Який? Яка? Яке? Які?
|
1 2 | |
Урок 10 Тема. Лісові тварини. Переказ тексту за малюнковим планом. Слова-помічники. Письмо довгих похилих ліній із петлею внизу окремо і в поєднанні. Закріплення вмінь писати вивчені елементи літер
|
1 2 | |
Урок 11 Тема. Спорт у нашому житті. Хокей. Спілкування удвох — діалог. Поділ слова на склади. Наголошений склад. Письмо довгих похилих ліній із петлею вгорі окремо і в поєднанні
|
1 2 | |
Урок 12 Тема. У кожного свій талант. Діалог: привітання, побажання. Мовні і немовні звуки. Звуки мовлення. Письмо овалів різних розмірів окремо і в поєднанні з іншими елементами. Відпрацювання похилого зображення овалу
|
5 2 | |
Урок 13 Тема. Весела риболовля. Розповідь за серією малюнків. Голосні і приголосні звуки. Письмо правих і лівих півовалів різного розміру
|
1 2 | |
Урок 14 Тема. У магазині та на базарі. Діалог: запитання — відповідь. Тверді і м’які приголосні звуки. Письмо короткої верхньої петлі окремо і в поєднанні. Закріплення умінь порівнювати елементи літер, знаходити в них спільне і відмінне
|
1 2 | |
Урок 15 Тема. Ми — підприємливі. Діалог: прохання, порада. Звуковий аналіз слів. Письмо довгої похилої лінії із заокругленням унизу ліворуч і прогнутого плавного елемента
|
1 1 2 | |
Урок 16 Тема. Електричні помічники. Правила користування електроприладами. Звуковий аналіз слів Закріплення й узагальнення вивченого матеріалу. Перевірка сформованості знань і графічних умінь
|
3 1 | |
Урок 17 Тема. У квітковому магазині. Звук [а], буква А, а. Позначення твердості приголосного звука у складі. Письмо малої та великої букви а, А
|
2 1 | |
Урок 18 Тема. На сільському подвір’ї. Звук [а], буква Я, я. Позначення м’якості приголосного звука у складі. Письмо малої букви я
|
1 1 | |
Урок 19 Тема. На ігровому майданчику. Звук [о], буква О, о. Позначення твердості приголосного звука у складі. Письмо малої та великої букви о, О
|
4 1 | |
Урок 20 Тема. Улюблені ігри. Звук [у], буква У, у. Позначення твердості приголосного звука у складі. Письмо малої та великої букви у, У
|
2 1 | |
Урок 22 Тема. Закріплення звукових значень вивчених літер, умінь зображувати друковані та писемні букви. Удосконалення вміння здійснювати звуковий аналіз слів, розвиток мовлення учнів
|
1 1 | |
Урок 23 Тема. Пригоди хлопчиків. Звук [и], буква И, и. Позначення твердості приголосного звука у складі. Письмо малої та великої букви и, И
|
1 1 | |
Урок 24 Тема. Шкільна вистава. Звук [і], буква І, і. Позначення м’якості приголосного звука у складі. Письмо малої та великої букви і, І
|
3 1 | |
Урок 25 Тема. Екзотичні тварини. Звук [е], буква Е, е. Позначення твердості приголосного звука у складі. Письмо малої букви е
|
7
|
|
Урок 26 Тема. Узагальнення вивченого про букви голосних звуків. Закріплення звукових значень вивчених літер, читання з ними. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів. Письмо великої букви Е
|
2 1 | |
Урок 27 Тема. У перукарні. Звуки [р], [р′], буква Р, р. Письмо малої букви р, складів і слів із нею. Ознайомлення з правилами списування речення
|
1 1 1 | |
Урок 28 Тема. Прилади-помічники. Закріплення звукових значень букви Р, р, читання з нею. Письмо великої букви Р, складів і вигуків із нею
|
2 1 | |
Урок 29 Тема. Дитячі мрії. Звуки [м], [мʹ], буква М, м. Письмо малої букви м, складів і слів із нею. Відпрацювання нижнього поєднання літер
|
1 | |
Урок 30 Тема. Відпочинок на морі. Закріплення звукових значень букви М, м, читання з нею. Письмо великої букви М, складів і слів із нею. Аналіз і списування речень. Повторення написання вивчених літер прийомом калькування
|
2 1 | |
Урок 31 Тема. Дні тижня. Звуки [в], [вʹ], буква В, в. Письмо малої букви в закритої та відкритої конфігурації, поєднання з іншими буквами у складах і словах
|
1 | |
Урок 32 Тема. Вареники від Валерика. Закріплення звукових значень букви В, в, читання з нею. Письмо великої букви В. Повторення правила написання імен людей з великої літери
|
1 1 | |
3 | ||
Урок 34 Тема. Телефонні розмови. Закріплення звукових значень букви Л, л, читання з нею. Письмо великої букви Л, складів і слів із нею. Інтонування і запис питального речення
|
1 | |
Урок 35 Тема. Таємниці космосу. Звуки [н], [нʹ], буква Н, н. Письмо малої букви н, складів із нею. Запис слів і речення
|
3 1 | |
Урок 36 Тема. Маленькі майстрині. Закріплення звукових значень букви Н, н, читання з нею. Письмо великої букви Н, складів із нею. Запис жіночих імен із подвоєною буквою н. Списування речення з друкованого шрифту
|
1 | |
Урок 37 Тема. Узагальнення знань про вивчені літери, їхнє звукове значення. Закріплення вмінь читати і писати з вивченими буквами склади, слова, речення. Розвиток аналітико-синтетичних умінь учнів
|
2 1 | |
Урок 38 Тема. Подарунки Діда Мороза. Звуки [д], [дʹ], буква Д, д. Письмо малої букви д, відпрацювання поєднань літер у складах. Запис слів і речення
|
2 1 | |
Урок 39 Тема. У дельфінарії. Закріплення звукових значень букви Д, д, читання з нею. Письмо великої букви Д, складів і слів із нею. Повторення правила написання імен людей із великої літери. Аналіз і списування речення
|
3 1 | |
Урок 40 Тема. Театр. Звуки [т], [тʹ], буква Т, т. Письмо малої букви т, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту
|
1 1 | |
Урок 41 Тема. Тато — мій друг. Закріплення звукових значень букви Т, т, читання з нею. Письмо великої букви Т, складів і слів із нею. Закріплення правила написання імен людей із великої літери
|
3 1 | |
Урок 42 Тема. Далека мандрівка. Звуки [б], [бʹ], буква Б, б. Письмо малої букви б, складів і слів із нею. Закріплення вмінь писати літери овальної форми
|
2 1 | |
Урок 43 Тема. Музичні інструменти. Закріплення звукових значень букви Б, б, читання з нею. Письмо великої букви Б, складів і слів із нею. Запис речення зі звуконаслідувальними словами. Повторення вивчених літер прийомом калькування
|
4 1 | |
Урок 44 Тема. У кожного свій талант. Звуки [п], [пʹ], буква П, п. Письмо малої букви п, складів і слів із нею. Запис слів-анаграм і речення
|
2 1 | |
Урок 45 Тема. Наш прапор. Закріплення звукових значень букви П, п, читання з нею. Письмо великої букви П, слів і речення з нею. Ознайомлення з правилом написання назв річок і міст із великої літери
|
1 1 | |
Урок 46 Тема. Повторення вивченого матеріалу. Вдосконалення вміння здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, читання і письмо з ними
|
1 | |
Урок 47 Тема. Здоровими бути! Звуки [з], [зʹ], буква З, з. Письмо малої букви з, складів і слів із нею. Запис речення, пояснення використання тире в ньому
|
1 1 | |
Урок 48 Тема. Кожен знає своє діло. Закріплення звукових значень букви З, з, читання з нею. Письмо великої букви З, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту
|
1 2 1 | |
Урок 49 Тема. Зима в лісі. Звуки [с], [сʹ], буква С, с. Письмо малої букви с, складів і слів із нею. Відновлення і запис деформованого речення
|
2 1 | |
Урок 50 Тема. Засніжене місто. Закріплення звукових значень букви С, с, читання з нею. Письмо великої букви С, буквосполучень і слів із нею. Закріплення правила написання назв річок і міст з великої літери. Списування речення з друкованого шрифту
|
4 1 | |
Урок 51 Тема. Квітуча краса. Знак м’якшення (ь). Позначення на письмі м’якості приголосних звуків. Письмо знака м’якшення (ь) закритої та відкритої конфігурації, поєднання його з іншими літерами. Запис слів і речення
|
2 1 | |
Урок 52 Тема. Рідні пісні. Закріплення вміння читати слова зі знаком м’якшення (ь). Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо, запис слів із ним. Списування речення з друкованого шрифту
|
3 1 | |
Урок 53 Тема. Узагальнення знань про вивчені літери, їхнє звукове значення. Закріплення вміння читати і писати з вивченими буквами склади, слова, речення. Розвиток уяви, пам’яті, мовлення учнів
|
1 1 | |
Уроки 54–56 Тема. Систематизація вивченого за І семестр. Перевірка рівня сформованості знань та вмінь із читання і письма. Підготовка до новорічних свят
|
5 | |
Урок 57 Тема. Зимові канікули. Повторення вивченого за I семестр. Удосконалення вміння читати і писати з вивченими буквами склади, слова, речення. Розвиток уяви, пам’яті, мовлення учнів
|
1 2 | |
Урок 58 Тема. Славні ґазди. Звуки [ґ ], [ґ’], буква Ґ, ґ. Письмо малої букви ґ, відпрацювання різних видів поєднань цієї літери з іншими. Тлумачення та запис слів. Інтонування і списування речення
|
4 2 | |
Урок 59 Тема. Дбайлива ґава. Закріплення звукового значення букви Ґ, ґ, читання з нею. Уточнення значення фразеологізмів проґавити, ґав ловити. Письмо великої букви Ґ, складів із нею. Запис речень
|
1 2 | |
Урок 60 Тема. Крокодилів урок. Звуки [к], [кʹ], буква К, к. Письмо малої букви к, складів і слів із нею. Опрацювання словникового слова, запис речення
|
1 4 2 | |
Урок 61 Тема. Українські козаки. Закріплення звукових значень букви К, к, читання з нею. Письмо великої букви К, складів і слів із нею. Списування прислів’я з друкованого шрифту
|
4 2 | |
Урок 62 Тема. Весна-красна. Звуки [г], [гʹ], буква Г, г. Письмо малої букви г, відпрацювання поєднань з іншими буквами. Складання і запис слів із поданих літер. Опрацювання словникових слів, списування речення
|
2 1 1 | |
Урок 63 Тема. Гроза погримувала грізно. Закріплення звукових значень букви Г, г, читання з нею. Письмо великої букви Г, складів і слів із нею. Повторення правила написання слів із великої літери. Опрацювання словникового слова
|
1 2 | |
Урок 64 Тема. Пухнасті хмаринки. Звуки [х], [хʹ], буква Х, х. Письмо малої букви х, складів і слів із нею. Запис речення
|
3 2 | |
Урок 65 Тема. У зоопарку. Закріплення звукових значень букви Х, х, читання з нею. Письмо великої букви Х, складів і слів із нею. Інтонування питального речення, списування з друкованого шрифту
|
2 2 | |
Урок 66 Тема. Дружити треба вміти. Звуки [ж], [жʹ], буква Ж, ж. Письмо малої букви ж, складів і слів із нею. Списування скоромовки з друкованого шрифту
|
3 2 | |
Урок 67 Тема. Бегемотик Жоржик. Закріплення звукових значень букви Ж, ж, читання з нею. Письмо великої букви Ж, складів і слів із нею. Інтонування і списування питального речення зі звертанням
|
2 2 | |
Урок 68 Тема. Допитливі школярики. Звуки [ш], [шʹ], буква Ш, ш. Письмо малої букви ш, складів і слів із нею. Синтетична вправа з додаванням літер у слова, опрацювання словникового слова, запис речення
|
1 2 | |
Урок 69 Тема. Наша школа. Закріплення звукових значень букви Ш, ш, читання з нею. Письмо великої букви Ш, складів і слів із нею. Запис речень, пояснення використання знаку оклику і тире
|
1 2 2 | |
Урок 70 Тема. Узагальнення знань про вивчені літери, їхнє звукове значення. Закріплення вмінь читати і писати з вивченими буквами склади, слова, речення. Розвиток уяви, пам’яті, мовлення учнів
|
1 2 | |
Урок 71 Тема. Корисний йогурт. Звук [йʹ], буква Й, й. Письмо малої та великої букви й, Й, запис складів і слів. Опрацювання словникового слова. Інтонування і запис речення.
|
1 2 | |
Урок 72 Тема. Веселий трамвай. Закріплення звукового значення букви Й, й, уміння читати і писати з нею. Опрацювання словникового слова. Списування з друкованого шрифту.
|
1 2 | |
Урок 73 Тема. Яхти на морі. Буква Я, я. Позначення звукосполучення [йʹа]. Письмо малої та великої букви я, Я, складів і слів із ними. Утворення і запис форми слова за аналогією. Списування речень.
|
3 2 | |
Урок 74 Тема. Велике свято. Буква Ю, ю. Позначення звукосполучення [йʹу]. Письмо малої та великої букв ю, Ю, складів і слів із ними. Утворення слів із поданих складів і списування з друкованого шрифту. Запис речень.
|
2 2 | |
Урок 75 Тема. Два гноми. Буква Є, є. Позначення звукосполучення [йʹе], голосного [е] та м’якості приголосного звука. Письмо малої та великої букв є, Є, складів і слів із ними. Списування з друкованого шрифту.
|
3 2 | |
Урок 76 Тема. Їжачок-хитрячок. Буква Ї, ї. Позначення звукосполучення [йʹі]. Письмо малої та великої букви ї, Ї, складів і слів із ними. Утворення і запис форми слова за аналогією, опрацювання словникових слів. Списування речень із друкованого шрифту.
|
3 2 | |
Урок 77 Тема. Наше подвір’я. Апостроф як додатковий символ на позначення звука [йʹ]. Читання і письмо слів з апострофом. Опрацювання словникових слів, списування з друкованого шрифту.
|
1 2 | |
Урок 78 Тема. Узагальнення знань про вивчені літери, їхнє звукове значення. Закріплення вмінь читати і писати з вивченими буквами склади, слова, речення. Розвиток уяви, пам’яті, мовлення учнів.
|
1 2 | |
Урок 79. Тема. Казкова зустріч. Звуки [дж], [дж’], буквосполучення дж, дж. Розвиток звуковимовних умінь. Запис складів і слів, списування речень із друкованого шрифту. Опрацювання словникових слів
|
2 | |
Урок 80. Тема. Читання — краще навчання. Звуки [ч], [ч’], буква ч, ч. Письмо малої букви ч, складів і слів із нею. Складання і запис слів із поданих літер. Інтонування і запис етикетних формул
|
1 | |
Урок 81. Тема. Вийди, вийди, сонечко. Закріплення звукових значень букви ч, ч, читання з нею. Письмо великої букви Ч, складів і слів із нею. Інтонування і запис питального речення
|
2 | |
Урок 82. Тема. Дзюрчить веселе джерельце. Звуки [дз], [дз’], буквосполучення дз, дз. Розвиток звуковимовних умінь. Запис слів за малюнками. Списування речень із друкованого шрифту
|
1 | |
Урок 83. Тема. Цікаве життя. Звуки [ц], [ц’], буква ц, ц. Письмо малої букви ц, складів і слів із нею. Опрацювання словникових слів, списування скоромовки
|
2 | |
Урок 84. Тема. Цирк приїхав! Закріплення звукових значень букви ц, ц, читання з нею. Письмо великої букви Ц, складів із нею. Інтонування і списування окличних речень
|
2 | |
Урок 85. Тема. У країні фантазії. Звуки [ф], [ф’], буква Ф, ф. Письмо малої та великої букв ф, Ф, складів і слів. Синтетична вправа з додаванням літер у слова. Опрацювання словникового слова. Запис речень. Списування з друкованого шрифту
|
2 | |
Урок 86. Тема. Щедрий край. Звукосполучення [шч], [шч’], буква Щ, щ. Розвиток звуковимовних умінь. Письмо малої та великої букв щ, Щ, складів і слів. Синтетична вправа з додаванням літер у слова. Відновлення і запис деформованого речення
|
1 | |
Урок 87. Тема. алфавіт. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. Читання і письмо слів із подовженими м’якими приголосними. Наведення літер, запис слів і речень за зразком. Списування з друкованого шрифту
|
1 | |
Урок 90. Тема. анатолій Камінчук «Наша столиця». Твоя мала батьківщина. Закріплення вміння писати малі літери з похилою лінією із заокругленнями вгорі та внизу. Письмо слів і речень із ними. Розвиток писемного мовлення
|
1 | |
Урок 91. Тема. Ознайомлення з дитячою періодикою. Закріплення уміння писати малі літери з прогнутим плавним елементом. Письмо слів і речень із ними. Розвиток писемного мовлення
|
1 | |
Урок 92. Тема. Вони писали для тебе. Т. Г. Шевченко «Тече вода з-під явора…» Загальні відомості про Т. Г. Шевченка (аудіювання). Поняття про риму. Удосконалення читацьких умінь. Закріплення вміння писати малі літери з овалом. Письмо слів і речень із ними
|
1 | |
Урок 93. Тема. Леся Українка «Три метелики». Загальні відомості про Лесю українку. Ознайомлення з поняттям «персонажі твору», оцінка дій персонажів. Удосконалення читацьких умінь. Закріплення вміння писати малі літери з півовалом
|
1 | |
Урок 94. Тема. Іван Франко «Ріпка». Загальні відомості про І. Я. Франка. Розповідь — продовження твору. Визначення персонажів твору. Закріплення вміння писати малі літери з нижніми петлями. Письмо слів і речень із ними. Розвиток писемного мовлення
|
1 | |
Урок 95. Тема. Василь Сухомлинський «Яблуко в осінньому саду». Загальні відомості про В. О. Сухомлинського. Персонажі твору, оцінка їхніх дій. Закріплення вміння писати малі літери в, ь закритої та відкритої форм. Письмо слів і речень із ними
|
1 | |
Урок 96. Нестайко «Пробудження». Загальні відомості про В. Нестайка. Характеристика персонажів. Висловлення свого враження від прочитаного. Розповідь на основі прочитаного твору. Закріплення писати малі літери ч, н, ю, к. Письмо слів і речень із ними
|
1 | |
Урок 98. Тема. Світ навколо тебе. Вадим Левін «Ранкові роси». В’ячеслав Шахненко «Яблуко». Спостереження за особливостями зображення картин природи. Роль образних слів
|
1 | |
Урок 99. Тема. Борис Вовк «Чиї квіти найгарніші?». Вибіркове читання тексту. Висловлення свого враження від прочитаного. Спостереження за роллю порівнянь і образних слів у тексті. Закріплення вміння писати великі літери з прогнутим плавним елементом
|
1 | |
Урок 100. Тема. Юрій Ярмиш «Джерельце». анатолій Качан «Джерельце». Характеристика персонажів і їхніх учинків. Вибіркове читання на доведення власних думок. Розповідь на основі прочитаних творів і власного досвіду
|
1 | |
Матеріали до уроку
|
1 | |
Розгорнути все | Вам доступні: | Інші матеріали: |