Українська мова та читання. 2 клас
Оберіть посібник, до якого хочете переглянути матеріали:
-
Українська мова та читання. 2 клас. Робочий зошит до підручника О. М. Коваленко для закладів загальної середньої освіти з навчанням російською мовою (у 2-х частинах)
Р530283У ч. 1 та Р530284 ч. 2
-
Додаток до посібника «Українська мова та читання. 2 клас. Робочий зошит. До підручника Ольги Коваленко»
Повторення вивченого в 1 класі (IV чверть)
Р748047У -
Українська мова та читання. 2 клас. Методичні рекомендації. У 2-х частинах. Частина 1
До підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової.
Н135136У -
Українська мова та читання. 2 клас. Методичні рекомендації. У 2-х частинах. Частина 2
До підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової.
Н135149У
Розгорнути все | Вам доступні: | Iншi матеріали: |
Розробки уроків
|
1 | |
Методичні рекомендації
|
1 | |
Мандруємо теренами нашої країни. Урок 1
|
2 1 | |
Мандруємо теренами нашої країни. Урок 2
|
2 | |
Мандруємо теренами нашої країни. Урок 3
|
1 | |
Мандруємо теренами нашої країни. Урок 4
|
2 | |
Мандруємо теренами нашої країни. Урок 5
|
2 | |
Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Урок 1
|
2 | |
Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Урок 2
|
1 | |
Дізнаємося більше про свою країну. Для чого людям потрібна мова? Урок 1
|
2 | |
Дізнаємося більше про свою країну. Для чого людям потрібна мова? Урок 2
|
1 | |
Дізнаємося більше про свою країну. Для чого людям потрібна мова? Урок 3
|
1 | |
Казок країна чарівна. Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення
|
1 | |
Читаємо за особами і розігруємо діалоги. Яке мовлення називають діалогом? Урок 1
|
2 | |
Читаємо за особами і розігруємо діалоги. Яке мовлення називають діалогом? Урок 2
|
1 | |
Читаємо за особами і розігруємо діалоги. Яке мовлення називають діалогом? Урок 3
|
2 | |
Оволодіваємо технікою мовлення. Урок 1
|
1 | |
Оволодіваємо технікою мовлення. Урок 2
|
3 | |
Як жести і міміка допомагають нашому мовленню
|
1 | |
Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо
|
1 | |
Добре слово дорожче багатства. Навчаємося вітатися і прощатися. Урок 1
|
2 1 | |
Добре слово дорожче багатства. Навчаємося вітатися і прощатися. Урок 2
|
2 | |
Звертаємося з проханням, дякуємо
|
1 | |
Навчаємося вибачати і вибачатися. Урок 1
|
1 1 | |
Навчаємося вибачати і вибачатися. Урок 2
|
1 | |
Звуки навколо нас. Із чого складаються слова. Урок 1
|
1 | |
Звуки навколо нас. Із чого складаються слова. Урок 2
|
1 | |
Звуки навколо нас. Із чого складаються слова. Урок 3
|
1 | |
Звуки навколо нас. Із чого складаються слова. Урок 4
|
1 | |
Правильно вимовляємо звуки в словах. Урок 1
|
1 | |
Правильно вимовляємо звуки в словах. Урок 2
|
2 | |
Правильно вимовляємо звуки в словах. Урок 3
|
1 | |
Правильно вимовляємо звуки в словах. Урок 4
|
3 | |
Читаємо дитячі українські журнали. Чи вміємо ми користуватися алфавітом
|
2 1 | |
Голосні звуки і букви, що їх позначають. Урок 1
|
1 | |
Голосні звуки і букви, що їх позначають. Урок 2
|
1 | |
Коли букви я, ю, є позначають два звуки. Урок 1
|
1 | |
Коли букви я, ю, є позначають два звуки. Урок 2
|
2 1 | |
Коли букви я, ю, є позначають два звуки. Урок 3
|
2 | |
Коли букви я, ю, є позначають два звуки. Урок 4
|
2 | |
Поділяємо слова на склади. Переносимо слова з рядка в рядок. Урок 1
|
1 | |
Поділяємо слова на склади. Переносимо слова з рядка в рядок. Урок 2
|
1 | |
Новорічні казки. Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки. Урок 1
|
1 | |
Новорічні казки. Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки. Урок 2
|
1 | |
Новорічні казки. Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки. Урок 3
|
3 | |
Приголосні звуки і букви, що їх позначають. Дзвінкі й глухі приголосні звуки. Урок 1
|
1 | |
Приголосні звуки і букви, що їх позначають. Дзвінкі й глухі приголосні звуки. Урок 2
|
1 1 | |
Приголосні звуки і букви, що їх позначають. Дзвінкі й глухі приголосні звуки. Урок 3
|
1 1 | |
Тверді й м'які приголосні звуки. Позначаємо м'якість приголосних на письмі. Урок 1
|
1 | |
Тверді й м'які приголосні звуки. Позначаємо м'якість приголосних на письмі. Урок 2
|
1 | |
Позначаємо подовжені м'які приголосні звуки на письмі. Урок 1
|
1 | |
Позначаємо подовжені м'які приголосні звуки на письмі. Урок 2
|
2 | |
Позначаємо на письмі звук [й]. Урок 1
|
1 | |
Позначаємо на письмі звук [й]. Урок 2
|
1 1 | |
Позначаємо на письмі звук [й]. Урок 3
|
2 | |
Без сім'ї і свого роду — немає нації, народу. Вчимося писати слова з апострофом. Урок 1
|
2 | |
Без сім'ї і свого роду — немає нації, народу. Вчимося писати слова з апострофом. Урок 2
|
1 | |
Без сім'ї і свого роду — немає нації, народу. Вчимося писати слова з апострофом. Урок 3
|
1 | |
Без сім'ї і свого роду — немає нації, народу. Вчимося писати слова з апострофом. Урок 4
|
1 | |
Визначаємо тематичні групи слів. Урок 1
|
1 | |
Визначаємо тематичні групи слів. Урок 2
|
1 | |
Визначаємо тему тексту. Добираємо заголовок. Урок 1
|
1 | |
Використовуємо в мовленні слова у прямому і переносному значенні. Урок 1
|
1 | |
Використовуємо в мовленні слова у прямому і переносному значенні. Урок 2
|
1 | |
Використовуємо в мовленні слова у прямому і переносному значенні. Урок 3
|
1 | |
Відвідуємо музеї. Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом. Урок 1
|
2 | |
Відвідуємо музеї. Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом. Урок 3
|
2 | |
Відновлюємо тексти. Урок 1
|
1 1 | |
Досліджуємо слова, близькі за значенням. Урок 1
|
1 | |
Досліджуємо слова, близькі за значенням. Урок 2
|
1 | |
Досліджуємо слова, протилежні за значенням. Урок 1
|
1 | |
Досліджуємо слова, протилежні за значенням. Урок 2
|
1 | |
Є таке мистецтво — театр. Працюємо з опорними (ключовими) словами. Урок 1
|
1 | |
Є таке мистецтво — театр. Працюємо з опорними (ключовими) словами. Урок 2
|
2 | |
Зима. Зимові свята. Визначаємо лексичне значення слів. Урок 1
|
1 | |
Зима. Зимові свята. Визначаємо лексичне значення слів. Урок 2
|
1 1 | |
Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів. Урок 1
|
1 | |
Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів. Урок 2
|
1 | |
Навчаємося будувати тексти. Урок 1
|
1 | |
Навчаємося будувати тексти. Урок 2
|
2 | |
Навчаємося будувати тексти. Урок 3
|
1 | |
Навчаємося складати загадки. Урок 1
|
1 | |
Питальні речення. Урок 1
|
1 | |
Правильно використовуємо слова в мовленні. Урок 1
|
1 | |
Прекрасне навколо нас. Дізнаємося, якими бувають тексти. Урок 1
|
1 | |
Прекрасне навколо нас. Дізнаємося, якими бувають тексти. Урок 2
|
1 | |
Прекрасне навколо нас. Дізнаємося, якими бувають тексти. Урок 3
|
1 | |
Про друзів наших менших. Знаходимо в тексті основну думку. Урок 1
|
1 | |
Святкуємо Великдень. Навчаємося писати привітання. Урок 1
|
1 | |
Складаємо запитання і відповіді на них. Урок 1
|
1 | |
Складаємо запитання і відповіді на них. Урок 2
|
1 | |
Складаємо і відновлюємо речення. Урок 1
|
1 | |
Складаємо речення за малюнками. Урок 1
|
1 1 | |
Слова, що означають дії предметів. Урок 1
|
3 | |
Слова, що означають дії предметів. Урок 2
|
1 | |
Слова, що означають кількість предметів. Урок 1
|
1 1 | |
Спонукальні речення. Урок 1
|
1 | |
Спонукальні речення. Урок 2
|
1 | |
У житті всім потрібна дружба. Для чого потрібні речення Розповідні речення. Урок 1
|
1 1 | |
Читаємо фентезі, фантазуємо. Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення. Урок 1
|
1 | |
Читаємо фентезі, фантазуємо. Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення. Урок 2
|
1 | |
Чудеса природи. Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова. Урок 1
|
2 | |
Чудеса природи. Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова. Урок 2
|
2 | |
Що можуть означати слова Слова, що означають предмети. Урок 1
|
1 1 | |
Що можуть означати слова Слова, що означають предмети. Урок 2
|
1 | |
Що називають текстом. Урок 1
|
1 | |
Як будується текст. Урок 1
|
1 | |
Як будується текст. Урок 2
|
1 | |
Як весна приходить. Окличні й неокличні речення. Урок 1
|
1 | |
Як весна приходить. Окличні й неокличні речення. Урок 2
|
1 | |
Які мультфільми ми любимо. Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви. Урок 1
|
2 | |
Які мультфільми ми любимо. Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви. Урок 2
|
2 | |
Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі. Урок 1
|
1 | |
Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі. Урок 2
|
1 | |
Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі. Урок 3
|
1 | |
Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі. Урок 4
|
1 | |
Додаток до посібника «Українська мова та читання. 2 клас. Робочий зошит. До підручника Ольги Коваленко»
|
1 | |
Розгорнути все | Вам доступні: | Інші матеріали: |