Загальна географія. 6 клас. Матеріали до посібників
Оберіть посібник, до якого хочете переглянути матеріали:
-
Загальна географія. 6 клас: Зошит для практичних робіт
Г900142У
Автор: О. Г. Стадник
Придбати: -
Географія: Компетентісно орієнтовані завдання. 6 клас
Г706088У
авт. Вовк В. Ф. -
Атлас учителя. 6 клас
Г901694У
-
Географія. 6 клас : зошит для практичних робіт і досліджень
автори: Світлана Куртей, Оксана Бродовська
Г530309У -
Географія. 6 кл. : зошит для практичних робіт
Автори: О. Г. Стадник, Г. Д. Довгань
Г530361У
Розгорнути все | Вам доступні: | Iншi матеріали: |
Узагальнюючий контроль I. Вступ. Розвиток географічних знань про Землю
|
1 | |
Узагальнюючий контроль II. Земля на плані і карті
|
1 | |
Узагальнюючий контроль III. Літосфера. Внутрішні процеси
|
1 | |
Узагальнюючий контроль IV. Літосфера. Зовнішні процеси
|
1 | |
Узагальнюючий контроль V. Атмосфера
|
1 | |
Узагальнюючий контроль VI. Гідросфера. Світовий океан та його частини
|
1 | |
Узагальнюючий контроль VII. Гідросфера. Води суходолу
|
1 | |
Узагальнюючий контроль VIII. Біосфера та ґрунти. Природні комплекси
|
1 | |
Узагальнюючий контроль IX. Планета людей
|
1 | |
Урок №1. Знайомство з наукою про Землю та її жителів
|
2 | |
Урок №2. Уявлення про Землю в давнину. Подорожі епохи раннього Середньовіччя
|
3 | |
Урок №3. Відкриття нових земель та навколосвітні подорожі епохи Великих географічних відкриттів
|
3 | |
Урок №4. Великі мореплавці (урок — прес-конференція)
|
2 | |
Урок №5. Відкриття нових земель і навколосвітні подорожі Нового часу
|
2 | |
Урок №6. Сучасні географічні дослідження
|
2 | |
Урок №7. Узагальнюючий контроль за темою «Вступ» та розділом І «Розвиток географічних знань про Землю»
|
3 | |
Урок №8. Орієнтування на місцевості. Азимут
|
2 | |
Урок №9. Орієнтування в часі й просторі. Способи виживання в критичних ситуаціях
|
2 | |
Урок №10. Способи зображення Землі. Масштаб і його види
|
2 | |
Урок №11. Відносна та абсолютна висота. Зображення нерівностей земної поверхні на плані й карті
|
2 | |
Урок №12. План місцевості й умовні знаки
|
2 | |
Урок №13. Використання плану місцевості. Складання елементарного плану
|
2 | |
Урок №14. Географічна карта
|
2 | |
Урок №15. Градусна сітка на глобусі й географічній карті
|
3 | |
Урок №16. Правила відліку географічної широти й довготи
|
3 | |
Урок №17. Практична робота 2 «Визначення географічних координат за географічною картою»
|
2 | |
Урок №18. План місцевості й карта
|
2 | |
Урок №19. Узагальнюючий контроль за розділом II «Земля на плані та карті»
|
3 | |
Урок №20. Внутрішня будова Землі
|
2 | |
Урок №21. Літосферні плити, наслідки їх переміщення
|
3 | |
Урок №22. Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни земної кори. Землетруси
|
2 | |
Урок №23. Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни земної кори. Вулканізм і супутні явища
|
2 | |
Урок №24. Зовнішні процеси, що обумовлюють зміну земної кори
|
3 | |
Урок №25. Основні форми рельєфу Землі. Гори
|
2 | |
Урок №26. Основні форми рельєфу Землі. Рівнини
|
3 | |
Урок №27. Рельєф дна Світового океану
|
3 | |
Урок №28. Земні надра, унікальні форми рельєфу і їх охорона
|
2 | |
Урок №29. Урок узагальнення знань за темою «Літосфера»
|
3 | |
Урок №30. Узагальнюючий контроль за темою «Літосфера»
|
3 | |
Урок №31. Атмосфера, її склад і будова
|
2 | |
Урок №32. Температура повітря
|
3 | |
Урок №33. Теплові пояси
|
2 | |
Урок №34. Атмосферний тиск
|
2 | |
Урок №35. Вітер
|
3 | |
Урок №36. Вода в атмосфері
|
2 | |
Урок №37. Хмари й туман
|
2 | |
Урок №38. Практична робота 4 «Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою»
|
3 | |
Урок №39. Атмосферні опади
|
2 | |
Урок №40. Погода, її елементи, мінливість
|
3 | |
Урок №41. Практична робота 5 «Складання графіка зміни температури повітря, діаграм хмарності та опадів, рози вітрів, їх аналіз»
|
3 | |
Урок №42. Унікальні атмосферні явища
|
2 | |
Урок №43. Клімат
|
2 | |
Урок №44. Кліматичні пояси. Зміни клімату
|
3 | |
Урок №45. Значення атмосфери та її охорона
|
2 | |
Урок №46. Узагальнюючий контроль за темою «Атмосфера»
|
3 | |
Урок №47. Світовий океан і його частини. Острови в океані
|
3 | |
Урок №48. Подорож просторами Світового океану
|
3 | |
Урок №49. Властивості вод Світового океану
|
2 | |
Урок №50. Рух води у Світовому океані. Вітрові хвилі. Цунамі
|
2 | |
Урок №51. Рух води у Світовому океані. Припливи й відпливи. Течії
|
3 | |
Урок №52. Багатства вод Світового океану й людина
|
3 | |
Урок №53. Води суходолу. Річки
|
3 | |
Урок №54. Озера
|
2 | |
Урок №55. Болота. Штучні водойми
|
3 | |
Урок №56. Льодовики й багаторічна мерзлота
|
2 | |
Урок №57. Підземні води
|
2 | |
Урок №58. Узагальнюючий контроль за темою «Гідросфера»
|
3 | |
Урок №59. Складові частини біосфери
|
2 | |
Урок №60. Ґрунт. Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинний і тваринний світ суходолу й океану
|
2 | |
Урок №61. Географічна оболонка — найбільший природний комплекс Землі
|
2 | |
Урок №62. Природні зони
|
2 | |
Урок №63. Практична робота 7 «Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (за типовим планом)»
|
2 | |
Урок №64. Населення Землі
|
2 | |
Урок № 65. Людські раси. Народи світу
|
2 | |
Урок №66. Держави світу
|
3 | |
Урок №67. Вплив людини на природу
|
2 | |
Урок №68. Урок-подорож «Країна “Географія”»
|
3 | |
Урок №69. Узагальнюючий контроль за темами «Біосфера й ґрунти», «Природні комплекси» і розділом IV «Планета людей»
|
3 | |
Ділові папери
|
8
|
|
Календарний план
|
1 | |
Урок №1. Географія як наука про Землю, її природу, населення та його господарську діяльність, про взаємодію природи і людства. Значення географічних знань та вмінь. Основні друковані та електронні джерела географічної інформації, їхнє значення
|
1 1 | |
Урок №4. Великі мореплавці
|
1 | |
Урок №9. Орієнтування в часі і просторі. Способи виживання в критичних ситуаціях
|
1 | |
Урок №12. План, його основні ознаки. Умовні знаки плану. Визначення напрямків на плані. Складання плану за допомогою умовних топографічних знаків
|
1 1 | |
Урок №25. Різноманітність та утворення гір на суходолі. Найвищі і найдовші гори світу
|
1 1 | |
Урок №42. Загальна кількість води на Землі, її розподіл між частинами гідросфери. Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів
|
1 1 | |
Урок №62. Зміни складових географічної оболонки людством. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона
|
1 1 | |
Календарно-тематичний план
|
1 | |
Методичні рекомендації до посібника Загальна географія. 6 клас. УККНД
|
1 | |
Методичний посібник для вчителя Географія. 6 клас
|
1 | |
Тренувальні тестові завдання до практичної роботи 1 «Розв’язування задач з використанням різних видів масштабу»
|
1 | |
Тренувальні тестові завдання до практичної роботи 2 «Визначення географічних координат за географічною картою»
|
1 | |
Тренувальні тестові завдання до практичної роботи 3 «Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу»
|
1 | |
Тренувальні тестові завдання до практичної роботи 4 «Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою»
|
1 | |
Тренувальні тестові завдання до практичної роботи 5 «Складання графіка зміни температури повітря, опадів, рози вітрів, їх аналіз»
|
1 | |
Тренувальні тестові завдання до практичної роботи 6 «Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер»
|
1 | |
Тренувальні тестові завдання до практичної роботи 7 «Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (за типовим планом)»
|
1 | |
Тренувальні тестові завдання до практичної роботи 8 «Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частин світу та їх столиць»
|
1 | |
Календарно-тематичний план
|
1 | |
Урок № 1. Географія як наука про Землю, її природу, населення та його господарську діяльність, про взаємодію природи і людства. Значення географічних знань та вмінь. Основні друковані та електронні джерела географічної інформації, їхнє значення.
|
1 1 | |
Урок № 3. Уявлення про Землю в давнину. Уявлення про Землю єгиптян, вавилонян, індійців, греків, римлян, слов’ян. Зображення Землі на картах Ератосфена, Птолемея.
|
1 1 | |
Урок № 4. Відкриття нових земель та навколосвітні подорожі. Подорожі вікінгів. Подорожі Марко Поло. Пошуки морського шляху в Індію. Відкриття Америки Х. Колумбом. Перша навколосвітня подорож під керівництвом Ф. Магеллана.
|
1 1 | |
Урок № 5. Навколосвітні експедиції, їхнє географічне значення. Відкриття Австралії та Антарктиди.
|
1 1 | |
Урок № 6. Сучасні дослідження. Дослідження Землі у ХХ — на початку ХХІ ст. Сучасні туристичні подорожі як засіб відкриття Землі кожною людиною.
|
1 1 | |
Урок № 10. Орієнтування на місцевості. Способи орієнтування на місцевості. Визначення напрямків на місцевості. Компас. Поняття про азимут.
|
1 1 | |
Урок № 11. Способи зображення Землі. Особливості та відмінності зображення земної поверхні на глобусі, космічних знімках, картах, аерофотознімках, планах. Масштаб та його види.
|
1 1 | |
Урок № 20. Внутрішня будова Землі. Будова літосфери, її властивості. Літосферні плити, наслідки їх переміщення.
|
1 1 | |
Урок № 22. Вулканізм і вулкани, гейзери. Сейсмічні пояси Землі.
|
1 1 | |
Урок № 23. Зовнішні процеси, що зумовлюють зміну земної кори. Вивітрювання, робота вітру, текучих і підземних вод, льодовиків.
|
1 1 | |
Урок № 25. Основні форми рельєфу суходолу — гори і рівнини. Різноманітність та особливості утворення рівнин на суходолі. Найбільші за площею рівнини світу.
|
1 1 | |
Урок № 26. Різноманітність та особливості утворення гір на суходолі. Найвищі і найдовші гори світу.
|
1 1 | |
Урок № 32. Будова атмосфери, властивості повітря в тропосфері.
|
1 1 | |
Урок № 33. Добовий і річний хід температур повітря, причини їхнього коливання. Карта ізотерм, теплові пояси Землі. Практичне значення вимірювання температури повітря.
|
1 1 | |
Урок № 44. Загальна кількість води на Землі, її розподіл між частинами гідросфери. Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки. Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів.
|
1 1 | |
Урок № 45. Властивості вод Світового океану. Острови в океані.
|
1 1 | |
Урок № 46. Рухи води в океані. Життя в океанах і морях. Багатства вод Світового океану. Океан та людина.
|
1 1 | |
Урок № 47. Води суходолу — поверхневі й підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки світу.
|
1 1 | |
Урок № 48. Пороги та водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.
|
1 1 | |
Урок № 49. Озера, їхня різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші та найглибші озера земної кулі.
|
1 1 | |
Урок № 50. Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми: ставки, водосховища, канали. Дослідження гідрологічних особливостей найближчої місцевої водойми та її використання.
|
1 1 | |
Урок № 57. Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів. Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану.
|
1 1 | |
Урок № 58. Природні комплекси (ландшафти). Географічна оболонка — найбільший природний комплекс Землі, її межі й властивості.
|
1 1 | |
Урок № 59. Природні зони Землі, їхні особливості. Дослідження «Розробка міні-проекту з утилізації побутових відходів».
|
1 1 | |
Урок № 62. Людські раси. Дослідження М. Миклухо-Маклая. Найчисленніші народи світу.
|
1 1 | |
Тематичний блок I. Вступ. Розвиток географічних знань про Землю
|
1 | |
Тематичний блок II. Земля на плані і карті
|
1 | |
Тематичний блок III. Літосфера. Внутрішні процеси
|
1 | |
Тематичний блок IV. Літосфера. Зовнішні процеси
|
1 | |
Тематичний блок V. Атмосфера
|
1 | |
Тематичний блок VI. Гідросфера. Світовий океан та його частини
|
1 | |
Тематичний блок VII. Гідросфера. Води суходолу
|
1 | |
Тематичний блок VIII. Біосфера та ґрунти. Природні комплекси
|
1 | |
Тематичний блок IX. Планета людей
|
1 | |
Атлас учителя. 6 клас
|
1 | |
Додаток для завантаження
|
1 | |
Семестрова контрольна робота 1
|
2 | |
Семестрова контрольна робота 2
|
2 | |
Тестові завдання для підготовки до практичної роботи № 1 «Розв’язування задач із використанням різних видів масштабу»
|
1 | |
Тестові завдання для підготовки до практичної роботи № 2 «Визначення географічних координат за географічною картою»
|
1 | |
Тестові завдання для підготовки до практичної роботи № 3 «Позначення на контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу»
|
1 | |
Тестові завдання для підготовки до практичної роботи №4 «Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою»
|
1 | |
Тестові завдання для підготовки до практичної роботи № 5 «Складання графіка температури повітря, опадів, рози вітрів, їх аналіз»
|
1 | |
Тестові завдання для підготовки до практичної роботи № 6 «Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер»
|
1 | |
Тестові завдання для підготовки до практичної роботи № 7 «Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості»
|
1 | |
Тестові завдання для підготовки до практичної роботи № 8 «Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частин світу та їх столиць»
|
1 | |
Методичний посібник до зошита для практичних робіт «Географія. 6 клас»
|
1 | |
Розгорнути все | Вам доступні: | Інші матеріали: |