Українська мова. 6 клас (для укр. шкіл). Матеріали до посібників
Оберіть посібник, до якого хочете переглянути матеріали:
-
Українська мова. 6 клас. Плани-конспекти уроків на друкованій основі (для укр. шкіл)
-
Українська мова. 6 клас: Розробки уроків (для укр. шкіл)
Ф281011У
Автор : Шабельник Т. М.
Придбати: -
Українська мова. 6 клас: Універсальний комплект: контроль навчальних досягнень (для укр. шкіл)
Ф195016У
Автор: Жовтобрюх В. Ф. -
Українська мова. 6 клас: Електронні демонстраційні матеріали
-
Українська мова. 5 клас. Компетентнісно орієнтовані завдання
Ф706089У
-
Українська мова. 6 клас Компетентнісно орієнтовані завдання
Ф706091У
Розгорнути все | Вам доступні: | Iншi матеріали: |
Календарно-тематичний план
|
1 | |
Ділові папери
|
8
|
|
Урок 1. Багатство й краса української мови
|
1 3 1 | |
Урок 2. Розвиток зв’язного мовлення. Повторення вивченого про мову й мовлення. Ситуація спілкування
|
3 | |
Урок 3. Словосполучення й речення. Головні та другорядні члени речення
|
3 | |
Урок 4. Просте речення. Розділові знаки в простому реченні
|
4 | |
Урок 5. Звертання. Вставні слова та сполучення слів
|
4 | |
Урок 6. Однорідні члени в простому реченні
|
4 | |
Урок 7. Складне речення. Розділові знаки в складному реченні
|
4 | |
Урок 8. Пряма мова. Діалог. Розділові знаки при прямій мові й діалозі
|
3 | |
Урок 9. Розвиток зв’язного мовлення. Структура тексту. Тема й основна думка тексту
|
4 | |
Урок 10. Розв’язок зв’язного мовлення. Повторення відомостей про стилі й типи мовлення. Докладний усний переказ тексту художнього стилю
|
3 | |
Урок 11. Контрольна робота № 1. Тестування
|
3 | |
Урок 12. Групи слів за походженням: власне українські й запозичені слова. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів
|
3 | |
Урок 13. Розвиток зв’язного мовлення. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру
|
3 | |
Урок 14-15. Активна й пасивна лексика української мови. Застарілі слова, неологізми
|
3 | |
Урок 16. Розвиток зв’язного мовлення. Усний докладний переказ тексту з елементами опису природи
|
3 | |
Урок 17-18. Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова
|
4 | |
Урок 19. Діалектні слова
|
3 | |
Урок 20. Професійні слова й терміни
|
3 | |
Урок 21. Офіційно-ділова лексика
|
3 | |
Урок 22. Розвиток зв’язного мовлення. Офіційно-діловий стиль. Ділові папери. Складання оголошення
|
4 | |
Урок 23. Розвиток зв’язного мовлення. Вибірковий переказ тексту наукового стилю з елементами роздуму
|
3 | |
Урок 24. Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення з фразеологічним словником
|
3 | |
Урок 25. Джерела української фразеології. Прислів’я, приказки, крилаті вислови, афоризми як різновид фразеології
|
3 | |
Урок 26. Контрольна робота № 2. Тестування. Навчальне читання художнього тексту мовчки
|
2 | |
Урок 27. Аналіз контрольної роботи
|
2 | |
Урок 28-29. Змінювання й творення слів. Основні способи словотвору. Твірне слово — база для утворення іншого слова
|
4 | |
Урок 30. Основні способи словотворення. Ознайомлення зі словотвірним словником
|
3 | |
Урок 31. Розвиток зв’язного мовлення. Особливості будови роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту, що містить роздум
|
3 | |
Урок 32. Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова. Словотвірний словник
|
4 | |
Урок 33-34. Зміни приголосних при творенні слів
|
4 | |
Урок 35. Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису природи
|
3 | |
Урок 36-37. Складні слова. Правопис складних і складноскорочених слів
|
4 | |
Урок 38. Контрольна робота № 3. Тестування. Читання мовчки
|
2 | |
Урок 39. Загальна характеристика частин мови
|
4 | |
Урок 40. Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
4 | |
Урок 41. Іменники — назви істот і неістот. Іменники — загальні й власні назви. Велика буква й лапки у власних назвах
|
3 | |
Урок 42. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний переказ тексту розповідного характеру
|
3 | |
Урок 43. Рід іменників. Іменники спільного роду
|
3 | |
Урок 44. Число іменників. Іменники, що мають форму тільки однини або тільки множини. Збірні іменники
|
3 | |
Урок 45. Відмінки іменників, їх значення
|
3 | |
Урок 46. Поділ іменників на відміни й групи. Відмінювання іменників
|
4 | |
Урок 47. Контрольна робота № 4. Тестування
|
2 | |
Урок 48. Відмінювання іменників I відміни
|
4 | |
Урок 49. Відмінювання іменників II відміни
|
4 | |
Урок 50. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду II відміни в родовому відмінку однини
|
2 | |
Урок 51. Відмінювання іменників III відміни
|
4 | |
Урок 52. Відмінювання іменників IV відміни
|
4 | |
Урок 53. Контрольний диктант
|
1 | |
Урок 54. Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогів
|
2 | |
Урок 55. Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням
|
3 | |
Урок 56. Незмінювані іменники. Рід незмінюваних іменників
|
3 | |
Урок 57. Відмінювання іменників, що мають форму лише множини
|
3 | |
Урок 58. Розвиток зв’язного мовлення. Твір-оповідання за жанровою картиною
|
4 | |
Урок 59. Контрольна робота № 5. Тестування
|
3 | |
Урок 60. Особливості творення іменників. Правопис складних іменників
|
4 | |
Урок 61-62. Правопис іменників. Написання не з іменниками
|
3 | |
Урок 63. Літери е, и, і в суфіксах -ечк-, -єчк-, -ичк-, -ечок-, -ичок, -инн(я), -інн(я), -енн(я), -єнн(я), -ив(о), -ев(о)
|
3 | |
Урок 64. Особливості написання іменників у кличному відмінку
|
3 | |
Урок 65-66. Написання та відмінювання імен по батькові
|
3 | |
Урок 67-68. Підсумкові уроки з теми «Іменник як частина мови»
|
4 | |
Урок 69. Навчальний диктант
|
1 | |
Урок 70. Прикметник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
3 | |
Урок 71. Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Творення та правопис прикметників
|
2 | |
Урок 72. Перехід прикметників з однієї групи в іншу
|
2 | |
Урок 73-74. Ступені порівняння прикметників
|
4 | |
Урок 75-76. Відмінювання прикметників. Прикметники твердої та м’якої груп
|
4 | |
Урок 77. Повні та короткі форми прикметників
|
3 | |
Урок 78. Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники. Морфологічний розбір прикметників
|
4 | |
Урок 79. Контрольна робота № 6. Тестування
|
2 | |
Урок 80. Написання прикметників із суфіксами
|
3 | |
Урок 81. Зміни приголосних при творенні відносних прикметників за допомогою суфіксів -ськ-, -ств(о), -цьк-, -цтв(о), -зьк-, -зтв(о)
|
3 | |
Урок 82. Розвиток зв’язного мовлення. Повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі
|
2 | |
Урок 83. Написання не з прикметниками
|
2 | |
Урок 84. Написання нн і н у прикметниках
|
3 | |
Урок 85-86. Розвиток зв’язного мовлення. Усний та письмовий твір-опис приміщення в художньому стилі
|
4 | |
Урок 87. Написання складних прикметників разом або через дефіс
|
4 | |
Урок 88. Написання й відмінювання прізвищ
|
4 | |
Урок 89. Контрольний диктант. Навчальне аудіювання
|
2 | |
Урок 90. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
4 | |
Урок 91-92. Кількісні й порядкові числівники. Числівники прості, складні та складені
|
4 | |
Урок 93-94. Відмінювання кількісних числівників
|
2 | |
Урок 95. Відмінювання порядкових числівників
|
4 | |
Урок 96. Творення числівників. Морфологічний розбір числівників
|
2 | |
Урок 97-98. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру
|
3 | |
Урок 99-100. Правопис числівників
|
4 | |
Урок 101. Контрольна робота № 7. Тестування. Аудіювання
|
2 | |
Урок 102. Аналіз контрольної роботи
|
2 | |
Урок 103. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням
|
4 | |
Урок 104. Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий твір-опис природи за картиною
|
3 | |
Урок 105. Особові займенники. Зворотний займенник себе
|
4 | |
Урок 106. Розвиток зв’язного мовлення. Усний твір-роздум про вчинок людини на основі власних спостережень
|
4 | |
Урок 107-108. Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний письмовий твір-оповідання на основі побаченого
|
3 | |
Урок 109-110. Питальні, відносні, вказівні й означальні займенники
|
3 | |
Урок 111-112. Заперечні й неозначені займенники. Ні в заперечних займенниках. Дефіс у неозначених займенниках
|
4 | |
Урок 113. Розвиток зв’язного мовлення. Замітка в газету типу роздуму про вчинок людини
|
4 | |
Урок 114-115. Присвійні займенники. Морфологічний розбір займенників
|
4 | |
Урок 116. Контрольна робота № 8. Тестування
|
2 | |
Урок 117. Розвиток зв’язного мовлення. Ділові папери. План роботи
|
3 1 | |
Урок 118. Узагальнення й систематизація вивченого з лексикології
|
2 | |
Урок 119. Розвиток зв’язного мовлення. Особливості опису приміщення. Усний переказ розповідного тексту з елементами опису приміщення
|
4 | |
Урок 120. Узагальнення й систематизація вивченого зі словотвору й орфографії
|
2 | |
Урок 121-122. Узагальнення й систематизація вивченого з морфології та орфографії
|
4 | |
Урок №33. Узагальнення та систематизація вивченого з розділів «Лексикологія» та «Фразеологія»
|
1 1 | |
Урок №49. Іменник як частина мови
|
1 1 | |
Урок №70. Підсумковий урок за темою «Іменник»
|
1 1 | |
Урок №105. Підсумковий урок за темою «Числівник»
|
1 1 | |
Нестандартний урок. Зв’язне мовлення. Усний твір-оповідання за жанровою картиною
|
1 1 | |
Нестандартний урок. Узагальнення й систематизація вивченого зі словотвору й орфографії
|
1 1 | |
Календарно-тематичний план з української мови
|
1 | |
Посібник для вчителя Українська мова. 6 клас (для укр. шкіл)
|
1 | |
ЛЕКСИКОЛОГІЯ. ФРАЗЕОЛОГІЯ
|
1 | |
СЛОВОТВІР. ОРФОГРАФІЯ
|
1 | |
ІМЕННИК (частина І)
|
1 | |
ІМЕННИК (частина ІІ)
|
1 | |
ПРИКМЕТНИК (частина І)
|
1 | |
ПРИКМЕТНИК (частина ІІ)
|
1 | |
ЧИСЛІВНИК
|
1 | |
ЗАЙМЕННИК
|
1 | |
Календарно-тематичний план з української мови
|
2 | 1 |
Урок 1. Багатство й краса української мови
|
1 1 | |
Урок 2. Розвиток зв’язного мовлення. Повторення вивченого про мову й мовлення. Ситуація спілкування
|
1 1 | |
Урок 3. Словосполучення й речення. Головні та другорядні члени речення
|
1 1 | |
Урок 4. Просте речення. Розділові знаки в простому реченні
|
1 1 | |
Урок 7. Складне речення. Розділові знаки в складному реченні
|
1 1 | |
Урок 9. Розвиток зв’язного мовлення. Структура тексту. Тема й основна думка тексту
|
1 1 | |
Урок 12. Групи слів за походженням: власне українські й запозичені слова. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів
|
1 1 | |
Уроки 14–15. Активна й пасивна лексика української мови. Застарілі слова, неологізми
|
1 1 | |
Уроки 17–18. Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова
|
1 1 | |
Урок 19. Діалектні слова
|
1 1 | |
Урок 22. Розвиток зв’язного мовлення. Офіційно-діловий стиль. Ділові папери. Складання оголошення
|
1 1 | |
Урок 24. Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Ознайомлення з фразеологічним словником
|
1 1 | |
Уроки 33–34. Зміни приголосних при творенні слів
|
1 1 | |
Уроки 36–37. Складні слова. Правопис складних і складноскорочених слів
|
1 1 | |
Урок 39. Загальна характеристика частин мови
|
1 1 | |
Урок 40. Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
1 1 | |
Урок 41. Іменники — назви істот і неістот. Іменники — загальні й власні назви. Велика буква й лапки у власних назвах
|
1 1 | |
Урок 43. Рід іменників. Іменники спільного роду
|
1 1 | |
Урок 70. Прикметник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
1 1 | |
Урок 71. Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Творення та правопис прикметників
|
1 1 | |
Уроки 73–74. Ступені порівняння прикметників
|
1 1 | |
Уроки 75–76. Відмінювання прикметників. Прикметники твердої та м’якої груп
|
1 1 | |
Урок 80. Написання прикметників із суфіксами
|
1 1 | |
Урок 84. Написання нн і н у прикметниках
|
1 1 | |
Уроки 85–86. Розвиток зв’язного мовлення. Усний та письмовий твір-опис приміщення в художньому стилі
|
1 1 | |
Урок 90. Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
|
1 1 | |
Уроки 93–94. Відмінювання кількісних числівників
|
1 1 | |
Уроки 99–100. Правопис числівників
|
1 1 | |
Урок 103. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням
|
1 1 | |
Тренувальні тестові завдання до практичної роботи 4 «Визначення типів клімату Африки за кліматичними діаграмами»
|
1 | |
Урок 113. Розвиток зв’язного мовлення. Замітка в газету типу роздуму про вчинок людини
|
1 1 | |
Голосні та приголосні звуки. Орфографія. Завдання 4
|
1 | |
Орфоепія. Наголос. Орфографія. Завдання 1
|
1 | |
Звуки мови і мовлення. Графіка. Завдання 2
|
1 | |
Будова слова. Орфографія. Завдання 6
|
1 | |
Будова слова. Орфографія. Завдання 3
|
1 | |
Лексикологія. Завдання 2
|
1 | |
Повторення. Текст. Речення. Слово. Завдання 2
|
1 | |
Лексикологія. Завдання 2
|
1 | |
Лексикологія. Завдання 4
|
1 | |
Правопис прикметників. Завдання 2
|
1 | |
Словотвір. Орфографія. Завдання 4
|
1 | |
Числівник. Загальне значення. Завдання 3
|
1 | |
Морфологія. Іменник. Завдання 2
|
1 | |
Правопис іменників. Завдання 5
|
1 | |
Прикметник. Завдання 2
|
1 | |
Числівник. Загальне значення. Завдання 5
|
1 | |
Правопис числівників. Завдання 2
|
1 | |
Розгорнути все | Вам доступні: | Інші матеріали: |