Тема 4. Управління підприємством

Тема 4. Управління підприємством

  • Час: 00:00/00:30:00
  • Питання: 0/12
  1. Яка наукова школа менеджменту у своїх висновках спиралася на спостереження, виміри, логіку й аналіз? 

    (Кількість балів 1.00)

  2. Що є завданням маркетингового дослідження? 

    (Кількість балів 1.00)

  3. Що НЕ є метою складання бізнес-плану? 

    (Кількість балів 1.00)

  4. Комерційна ідея — це задум отримання прибутку 

    (Кількість балів 1.00)

  5. Що НЕ є причиною швидкого поширення маркетингу в розвинених країнах в останні три десятиліття? 

    (Кількість балів 1.00)

  6. Що НЕ є ознакою економічного чинника сегментації покупців споживчих товарів? 

    (Кількість балів 1.00)

  7. Поділ ринку на однорідні групи покупців відповідно до особливостей їх попиту — це 

    (Кількість балів 1.00)

  8. Витрати фірми на рекламу належать до 

    (Кількість балів 1.00)

  9. Конкурентоспроможність товару — це 

    (Кількість балів 1.00)

  10. Розробка рекламної стратегії НЕ включає 

    (Кількість балів 1.00)

  11. Установіть відповідність між змістом сутності та назвою методів. 

    (Кількість балів 1.00)

      • 1

        Метод, який є способом акумуляції наукових знань і практичного досвіду професіоналів 

      • 2

        Метод, який ґрунтується на анкетуванні респондентів щодо уточнення їх сприйняття товару, послуги, назви, торговельної марки, упаковки тощо 

      • 3

        Опитування у формі особистої бесіди між інтерв’юером і респондентом 

      • 4

        Обробка вже існуючої вторинної інформації, джерелами якої є державна статистика, дані, що публікуються виробниками й торговельними організаціями та об’єднаннями, друковані й електронні ЗМІ 

      • А

        Кабінетне дослідження 

      • Б

        Хол-тест 

      • В

        Експертні опитування 

      • Г

        Глибинні інтерв’ю 

      • Д

        Особисті інтерв’ю 

    А Б В Г Д
    1
    2
    3
    4
  12. Установіть відповідність між чинниками сегментації ринку споживчих товарів та відповідними сегментами. 

    (Кількість балів 1.00)

      • 1

        Демографічні 

      • 2

        Географічні 

      • 3

        Психологічні 

      • 4

        Соціальні 

      • А

        Ринок новаторів моди

      • Б

        Ринок житла 

      • В

        Національний ринок 

      • Г

        Ринок товарів для студентів 

      • Д

        Ринок товарів для жінок 

    А Б В Г Д
    1
    2
    3
    4
Час вичерпано
Перед відвідуванням сайту оберіть один з варіантів: