Яка наукова школа менеджменту у своїх висновках спиралася на спостереження, виміри, логіку й аналіз?
Школа наукового управління
Школа науки управління
Школа людських стосунків
Поведінкова школа
Що є завданням маркетингового дослідження?
розширення асортименту продукції
планування каналів розподілу продукту
розробка нових продуктів
проведення сегментації ринку
Що НЕ є метою складання бізнес-плану?
поточне планування діяльності фірми
залучення інвестицій, зокрема іноземних
отримання кредитів
розробка концепції ведення бізнесу
Комерційна ідея — це задум отримання прибутку
у промисловості
у будь-якій галузі
у сільському господарстві
у торгівлі
Що НЕ є причиною швидкого поширення маркетингу в розвинених країнах в останні три десятиліття?
індивідуалізація потреб у матеріальних благах і послугах
загострення конкуренції виробників, продавців продукції
зростання цін на товари й послуги
розвиток потреб у послугах
Що НЕ є ознакою економічного чинника сегментації покупців споживчих товарів?
рівень споживання
ціна товару
вартість майна
заощадження
Поділ ринку на однорідні групи покупців відповідно до особливостей їх попиту — це
сегментація ринку
стратегія маркетингу
вибір цільового ринку
позиціювання
Витрати фірми на рекламу належать до
постійних витрат
неявних витрат
середніх змінних витрат
внутрішніх витрат
Конкурентоспроможність товару — це
найвищий у світі рівень якості товару
здатність товару конкурувати з аналогічними вимогами продукції на світовому ринку
здатність товару конкурувати з аналогами на конкретному ринку в певний період часу
високий рівень попиту на цей товар
Розробка рекламної стратегії НЕ включає
створення рекламного звернення
вибір засобів поширення реклами
оцінювання ефективності рекламної компанії
визначення цільової аудиторії
Установіть відповідність між змістом сутності та назвою методів.
Метод, який є способом акумуляції наукових знань і практичного досвіду професіоналів
Метод, який ґрунтується на анкетуванні респондентів щодо уточнення їх сприйняття товару, послуги, назви, торговельної марки, упаковки тощо
Опитування у формі особистої бесіди між інтерв’юером і респондентом
Обробка вже існуючої вторинної інформації, джерелами якої є державна статистика, дані, що публікуються виробниками й торговельними організаціями та об’єднаннями, друковані й електронні ЗМІ
Кабінетне дослідження
Хол-тест
Експертні опитування
Глибинні інтерв’ю
Особисті інтерв’ю
Установіть відповідність між чинниками сегментації ринку споживчих товарів та відповідними сегментами.
Демографічні
Географічні
Психологічні
Соціальні
Ринок новаторів моди
Ринок житла
Національний ринок
Ринок товарів для студентів
Ринок товарів для жінок