Тест 22. «Черепашача» графіка

Тест 22. «Черепашача» графіка

  • Час: 00:00/00:40:00
  • Питання: 0/7
  1. Що у світі Python зветься Черепашкою?
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  2. Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  3. Які з команд означають Підняти перо та Опустити перо?
    Позначте всі правильні відповіді.
     

    (Кількість балів 1.50)

  4. Які команди потрібні для зафарбування замкнених фігур?
    Позначте всі правильні відповіді.
     

    (Кількість балів 1.50)

  5. Установіть відповідність між операторами (1–4) та результатами їх виконання (А–Г). 

    (Кількість балів 2.00)

      • 1

        Проповзти вперед 20 кроків 

      • 2

        Намалювати коло радіуса 30 пікселів 

      • 3

        Підняти перо 

      • 4

        Встановити зелений колір сліду Черепашки 

      • А

        circle (30) 

      • Б

        up () 

      • В

        сolor('green') 

      • Г

        forward(20) 

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
  6. Установіть відповідність між операторами (1–4) та діями, які вони реалізують (А–Г). 

    (Кількість балів 2.00)

      • 1

        width (3) 

      • 2

        write ('Привіт') 

      • 3

        right (90) 

      • 4

         clear ()

      • А

        Вивести текстовий рядок в точці знаходження Черепашки 

      • Б

        Очистити область малювання 

      • В

        Установити ширину сліду Черепашки в 3 пікселі 

      • Г

        Повернутися направо на 90° 

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
  7. Що буде виведено у консоль в результаті виконання операторів?

     x = 4.5
    y = 2
    print (x//y)

    (Кількість балів 3.00)

Час вичерпано
Перед відвідуванням сайту оберіть один з варіантів: