Розділ 1. Мова програмування та структури даних

Тест 8. Основи графічного інтерфейсу користувача

  • Час: 00:00/00:30:00
  • Питання: 0/20
  1. Модуль tkinter використовується для:
    Позначте всі правильні відповіді.
     

    (Кількість балів 1.00)

  2. Бібліотека tkinter має:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  3. Кожному об’єкту в бібліотеці tkinter відповідає:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  4. Конструктор має таку загальну структуру:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  5. Інструкція для створення головного вікна має таку структуру:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  6. Для виклику функції опрацювання події необхідно:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  7. За допомогою інструкції root.mainloop():
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  8. В інструкції конструктора створення кнопки:
    Позначте одну правильну відповідь.
    <змінна>Button[(параметр1, параметр2, параметр3,…)] батьківським параметром може бути: 

    (Кількість балів 1.00)

  9. За допомогою інструкці: <змінна>=Label (root, параметр1, параметр2):
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  10. Радіокнопки призначені для:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  11. Для створення списку викликається клас:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  12. Фрейми використовуються для:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  13. За допомогою методу grid віджети розміщуються:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  14. Метод add_cascade призначений для:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  15. У методі add_comand параметр comand слугує для:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  16. Діалогові вікна можуть використовуватися для:
    Позначте всі правильні відповіді.
     

    (Кількість балів 1.00)

  17. Для створення полотна у головному вікні використовуються інструкції:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  18. Для створення прямокутника використовується метод:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  19. У методі create_arc () параметр ARC означає, що буде створено:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  20. Для переміщення об’єкта по осях X і Y слугує метод:
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

Час вичерпано
Перед відвідуванням сайту оберіть один з варіантів: