Особистість людини формується шляхом:
самопізнання й самовиховання
виконання вказівок батьків
впливу різних людей, які нас оточують
виконання рекомендацій вчителів
Виберіть правильне твердження.
Людина як особистість характеризується здатністю приймати свідомі зважені рішення.
Самопізнання — це оволодіння професійними навичками.
Процес самовизначення завершується в підлітковому віці.
На соціальний розвиток підлітка не впливає дружнє оточення.
Свідому діяльність, спрямовану на реалізацію себе як особистості, вироблення людиною в собі таких особистісних якостей, які є бажаними, називають:
самооцінкою
самовихованням
самоконтролем
самовизначенням
Процес керування людиною власними психологічним та фізіологічним станами, а також учинками називають:
самопізнанням
саморегуляцією
самонавіюванням
Особистісному зростанню сприяють:
відповідальна поведінка, яка доводить, що ви вмієте дотримуватися свого слова й відповідати за власні вчинки
невміння організовувати однокласників для якоїсь спільної справи
невміння відрізняти моральні вчинки від аморальних
відсутність інтересу до навчання
Життєві цінності:
формується перш за все у сфері культури
формуються лише в родині
не можуть біти індивідуальними
у всіх однакові
Потреба у визначенні особистісних цінностей, пріоритетів і сенсу життя виникає не в кожної людини.
Життєві цінності треба вміти виявляти, осмислювати й усвідомлювати.
До життєвих цінностей психологи не відносять цікаву роботу.
Кожна людина орієнтується, як правило, на одну якусь цінність.
У піраміді потреб до першої групи потреб відносять:
потреби в приналежності й причетності
потреби досягти стабільного способу життя
потреби у визнанні та самоствердженні
фізіологічні потреби
Мета робить роль кожної людини менш визначеною.
Короткострокові цілі не повинні відповідати довгостроковим цілям.
Правильно поставлена мета не задає критерії (ознаки) її досягнення.
Мета — це фіксація результату, якій відповідає вашим очікуванням.
До психічної складової здоров'я людини належать:
уміння вирішувати конфлікти під час роботи в группі
індивідуальні фізіологічні потреби
аналізувати інформацію та швидко приймати правильне рішення
здатність адекватно оцінювати й сприймати свої почуття й відчуття, свідомо керувати своїм емоційним станом
Ідеали краси:
є різними в різних народів і в різні часи
не залежать від власного досвіду людини
не залежать від часу
однакові у всіх народів
Наочно-образне мислення для вирішення завдань спирається на логіку побудови завдання.
Низький культурний рівень людини не є суттєвим бар’єром для ефективного навчання.
Увага — це роздуми, самоспостереження, самопізнання, мислення, яке пов’язане з аналізом власної діяльності.
Уміти вчитися — означає вміти оцінювати досліджувані події, здійснювати цілеспрямований пошук.