Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за темою 9 «Основні параметри ринку: попит, пропозиція, ринкова ціна»

Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за темою 9 «Основні параметри ринку: попит, пропозиція, ринкова ціна»

  • Час: 00:00/00:40:00
  • Питання: 0/12
  1. Осями для графіку попиту є 

    (Кількість балів 1.00)

  2. Площа прямокутника ОАВС на графіку може свідчити про 

    (Кількість балів 1.00)

  3. Якщо попит і пропозиція товару A записані функціями QD = 80 – 2P; Qs = 4P – 10, то витрати покупців на придбання товару A будуть такими 

    (Кількість балів 1.00)

  4. Ціни в ринковій економіці, як правило 

    (Кількість балів 1.00)

  5. Якщо ціна товару нижча за рівноважну, то на ринку цього товару за інших рівних умов 

    (Кількість балів 1.00)

  6. Яке з тверджень НЕ є правильним? 

    (Кількість балів 1.00)

  7. Якщо два товари є субститутами, то зростання ціни на перший викличе 

    (Кількість балів 1.00)

  8. Якщо на підприємстві почали використовувати більш прогресивні технології, то 

    (Кількість балів 1.00)

  9. Визначте функцію ринкового попиту на товар, якщо цей товар купують лише два споживачі, а функції індивідуального попиту задані рівняннями: першого — QD = 200 – 20P, другого — QD = 300 – 50P. 

    (Кількість балів 1.00)

  10. Якщо функція пропозиції QS = 50P – 300, то мінімальна ціна, яка влаштує виробника, становить 

    (Кількість балів 1.00)

  11. Установіть відповідність між економічними ефектами та їх сутністю. 

    (Кількість балів 1.00)

      • 1

        Ефект доходу 

      • 2

        Ефект заміщення 

      • 3

        Ефект Гіффена 

      • 4

        Ефект Веблена 

      • А

        Бажання замінити більш дорогим субститутом певний товар у разі зростання ціни останнього 

      • Б

        Зростання реального доходу споживача внаслідок зростання ціни на ці товари 

      • В

        Відмова від придбання більш дорогого субституту внаслідок зниження ціни цього товару 

      • Г

        Зростання величини попиту на малоцінні товари, які мають високу питому вагу у структурі споживання покупця, зі зростанням ціни на ці товари 

      • Д

        Зростання величини попиту на престижні товари зі зростанням ціни на ці товари 

    А Б В Г Д
    1
    2
    3
    4
  12. Установіть відповідність між подіями на ринку учнівських зошитів та їх графічним зображенням. 

    (Кількість балів 1.00)

      • 1

        Розпочинаються канікули 

      • 2

        Підвищились ціни на папір 

      • 3

        Очікується підвищення цін на канцтовари 

      • 4

        Ціни на учнівські зошити знизилися на 10 % 

      • А

         

      • Б

         

      • В

         

      • Г

         

      • Д

         

    А Б В Г Д
    1
    2
    3
    4
Час вичерпано
Перед відвідуванням сайту оберіть один з варіантів: