Розділ 8. Комп’ютерне моделювання

Тест 29. Створення й опрацювання моделей на прикладах задач із різних предметних галузей

  • Час: 00:00/00:30:00
  • Питання: 0/8
  1. На науковий семінар зібралися вчені й обмінялися один з одним візитними картками. Усього було роздано 210 візитівок. Скільки вчених приїхало на семінар, якщо відомо, що їх було не більш ніж 20?
    Яка формула відповідає математичній моделі задачі, якщо позначити n — кількість карток, яку роздано, x — кількість учених, що приїхали на семінар; 2<= x <=20?
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  2.  Учасники шахового турніру після закінчення чергової партії обмінювалися один з одним рукостисканнями. Усього зіграно 210 партій, тобто супротивники тисли один одному руки 210 разів. Скільки шахістів брали участь у турнірі, якщо кожний зіграв по одному разу з усіма іншими і відомо, що учасників було не більш ніж 30?
    Яка формула відповідає математичній моделі задачі, якщо позначити: n — кількість рукостискань, x — кількість гравців; 2<= x <=30?
    Позначте одну правильну відповідь.

    (Кількість балів 1.00)

  3. У магазин привезли Р кг яблук, а груш — у N разів більше. Скільки всього фруктів привезли в магазин?
    Яка формула відповідає математичній моделі задачі, якщо позначити змінною А загальну кількість фруктів?
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  4.  

     

     

    Доповніть математичну модель задачі: Обчислити площу квадратної пластини з круглим отвором.
    Дано: R1 — довжина пластини, R2 — радіус отвору.
    Знайти: S — площа пластини.
    Позначте всі правильні відповіді.


     

     

     


     

    (Кількість балів 1.50)

  5. Доповніть математичну модель задачі: Обчислити об’єм циліндра.
    Дано: D — діаметр циліндра, Н — висота циліндра.
    Позначте всі правильні відповіді.


     

    (Кількість балів 1.50)

  6.  Встановіть відповідність між формами подання інформаційних моделей (1–4) та їх прикладами (А–Г).

    (Кількість балів 2.00)

      • 1

         Словесна

      • 2

         Графічна

      • 3

         Структурна

      • 4

         Спеціальна

      • А

         Запис шахової партії

      • Б

         Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва

      • В

         Карта походу в Карпати

      • Г

         Рекламний опис товару на сторінці інтернет-магазину

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
  7.  Встановіть відповідність між формами подання інформаційних моделей (1–4) та програмними середовищами, в яких ці моделі можна ефективно реалізувати (А–Г).

    (Кількість балів 2.00)

      • 1

        Графічна форма подання моделі

      • 2

        Поєднання словесного та графічного подання моделі

      • 3

        Математична модель розрахункової задачі

      • 4

        Алгоритм гри

      • А

        Електронні таблиці

      • Б

        Середовище програмування

      • В

        Редактори презентацій

      • Г

        Графічні редактори

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
  8.  За графіком руху тіла, кинутого з початковою швидкістю під кутом α до горизонту, визначте, на якій відстані (у метрах) від початку руху тіло досягає землі.
    (Кількість балів — 2)

    (Кількість балів 2.00)

Час вичерпано
Перед відвідуванням сайту оберіть один з варіантів: