Розділ 8. Комп’ютерне моделювання

Тест 30. Моделювання інтер’єру

  • Час: 00:00/00:30:00
  • Питання: 0/8
  1. Яке призначення програми Sweet Home 3D?
    Позначте одну правильну відповідь.

    (Кількість балів 1.00)

  2. Що таке інтер’єр?
    Позначте одну правильну відповідь
     

     

    (Кількість балів 1.00)

  3. В якій ділянці вікна Sweet Home 3D вибирають предмети для додавання на план будинку?
    Позначте одну правильну відповідь.
     

    (Кількість балів 1.00)

  4. Що відбудеться, якщо перетягти предмет з каталогу предметів на план?
    Позначте всі правильні відповіді.
     

    (Кількість балів 1.50)

  5. Які властивості доданих на план предметів змінюють за допомогою маркерів біля кутів прямокутника, що зображує предмет?
    Позначте всі правильні відповіді.

    (Кількість балів 1.50)

  6. Встановіть відповідність між ділянками вікна програми (1–4) та їхнім призначенням (А–Г).

    (Кількість балів 2.00)

      • 1

        1

      • 2

        2

      • 3

        3

      • 4

        4

      • А

        Містить перелік предметів, доданих до плану

      • Б

        Містить моделі предметів, які можна використати під час проектування інтер’єру

      • В

        Демонструє тривимірне зображення інтер’єру

      • Г

        Містить план будинку, на який додають предмети

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
  7. Зазначте призначення кутових маркерів предмета на плані.

    (Кількість балів 2.00)

      • 1

        1

      • 2

        2

      • 3

        3

      • 4

        4

      • А

        Поворот предмета

      • Б

        Змінення висоти предмета

      • В

        Підняття предмета над підлогою

      • Г

        Змінення довжини і ширини предмета

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
  8. Введіть назву елемента будівлі, позначення якого наведено на малюнку.

    (Кількість балів 2.00)

Час вичерпано
Перед відвідуванням сайту оберіть один з варіантів: