Тест 11. Створення анімації

Тест 11. Створення анімації

  • Час: 00:00/01:00:00
  • Питання: 0/8
  1. Подія — це:
    Позначте одну правильну відповідь.
    (Кількість балів 1.00)

  2. Яка функція призначена для пересування графічного об’єкта полотном?
    Позначте одну правильну відповідь.
    (Кількість балів 1.00)

  3. Яка функція призначена для встановлення зв’язку між подією та її обробником?
    Позначте одну правильну відповідь.
    (Кількість балів 1.00)

  4. Які описи аргументів приймає функція bind_all()?
    Позначте всі правильні відповіді.
    (Кількість балів 1.50)

  5. Які дії потрібно виконати для створення анімації з використанням графічних файлів?
    Позначте всі правильні відповіді.
    (Кількість балів 1.50)

  6. Дано програмний код: 
    def move_oval(event): 
                canvas.move(1, 5, 0) 
    canvas.create_oval(10, 10, 30, 30, fill = 'red')
    canvas.bind_all('<KeyPress-Right>', move_oval)
    Установіть відповідність між поняттями (1–4) і їх призначенням (А–Г).
     

    (Кількість балів 2.00)

      • 1

        def move_oval(event): 

      • 2

        event 

      • 3

        keysym 

      • 4

        canvas.bind_all('<KeyPress-Right>', move_oval) 

      • А

        Заголовок функції — обробника події 

      • Б

        Властивість об’єкта event, яка набуває значення відповідної клавіші 

      • В

        Аргумент функції, в якому tkinter передає інформацію про подію 

      • Г

        Встановлення зв’язку між подією «натискання на клавішу «праворуч» та її обробником 

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
  7. Установіть відповідність між операторами (1–4) і їх призначенням (А–Г).

    (Кількість балів 2.00)

      • 1

        for x in range(0, 60):

      • 2

        canvas.move(1, 5, 0)

      • 3

        tk.update()

      • 4

        time.sleep(0.05)

      • А

        Послідовне надання змінній х значень від 0 до 59

      • Б

        Затримка виконання програми

      • В

        Пересування об’єкту з ідентіфикатором 1

      • Г

        Оновлення зображення

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
  8. Який периметр має прямокутник, намальований оператором?
    canvas.create_rectangle(50, 110, 70, 160)
    (Кількість балів 1.00)

Час вичерпано
Перед відвідуванням сайту оберіть один з варіантів: