Працюємо в Скретч

Середовище програмування Скретч

  • Час: 00:00/00:40:00
  • Питання: 0/6
  1. Віднови речення. Вибери з наведених та впиши в кожне речення номер слова, якого бракує. 

    (Кількість балів 1.00)

      • 1

         Програма

      • 2

        Мови програмування  

      • 3

        Програмісти 

      • 4

        Щоб було зручно створювати програму, бачити результат її виконання, виправляти помилки тощо, використовують спеціальні ... .

      • А

        ... — це люди, які пишуть комп'ютерні програми.

      • Б

        ... — це мови, на яких пишуть комп'ютерні програми. 

      • В

        ... — це алгоритм, поданий мовою, зрозумілою комп'ютеру, та призначений для виконання на комп'ютері. 

      • Г

        середовища програмування  

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
  2. Розглянь вікно програми Скретч. З'ясуй, які об'єкти є в цьому середовищі програмування. Введи у квадратик поряд із кожною назвою об'єкта відповідний номер. 

    (Кількість балів 1.00)

      • 1

        1

      • 2

        2

      • 3

        3

      • 4

        4

      • А

        Сцена

      • Б

        Поле команд

      • В

        Поле скриптів

      • Г

        Поле об'єктів

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
  3. Установи відповідність між об'єктом середовища програмування Скретч та його призначенням.  

    (Кількість балів 1.00)

      • 1

        Поле команд 

      • 2

        Поле скриптів 

      • 3

        Сцена 

      • 4

        Поле спрайтів 

      • А

        Перегляд виконання програми 

      • Б

        Створення програми 

      • В

        Розміщення команд, з яких складається програма 

      • Г

        Вибір виконавця програми 

    А Б В Г
    1
    2
    3
    4
  4. Пронумеруй команди так, щоб отримати алгоритм перегляду існуючого проекту в середовищі програмування Скретч.  

    (Кількість балів 1.00)

    • А

      Переглянь вибраний проект 

    • Б

      Запусти програму Скретч 

    • В

      Вибери в рядку меню пункт Поради 

    • Г

      Знайди на вкладці Step-by-Step («Крок за кроком») проект за вказівкою вчителя 

    • Д

      Заверши роботу з програмою 

    А Б В Г Д
    1
    2
    3
    4
    5
  5. Програма, яка керує окремими діями виконавця 

    (Кількість балів 1.00)

  6. Програма, яка складається зі скриптів, розташованих у певному порядку, та є кінцевим результатом. 

    (Кількість балів 1.00)

Час вичерпано
Перед відвідуванням сайту оберіть один з варіантів: