Тема 5. Правописні норми (частина 1)

Тема 5. Правописні норми (частина 1)

  • Час: 00:00/00:30:00
  • Питання: 0/11
  1. Укажіть рядок слів, у коренях яких пишеться -и. 

    (Кількість балів 1.00)

  2. Укажіть рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом. 

    (Кількість балів 1.00)

  3. Укажіть рядок, у якому всі слова пишуться без м’якого знака. 

    (Кількість балів 1.00)

  4. Пишеться -ж- на місці пропуску в усіх дієслівних формах рядка. 

    (Кількість балів 1.00)

  5. Записано правильно всі прикметники рядка. 

    (Кількість балів 1.00)

  6. Укажіть рядок слів, у кожному з яких спрощення приголосних позначається на письмі. 

    (Кількість балів 1.00)

  7. Укажіть рядок, у якому всі слова пишуться з подвоєнням приголосних. 

    (Кількість балів 1.00)

  8. Укажіть рядок, у якому суфікси всіх слів написані правильно. 

    (Кількість балів 1.00)

  9. Установіть відповідність між рядками слів та їхніми характеристиками. 

    (Кількість балів 1.00)

      • 1

        усі слова пишуться з префіксом при- 

      • 2

        усі слова пишуться з префіксом пре- 

      • 3

        тільки перше слово пишеться з префіксом пре- 

      • 4

        тільки друге слово пишеться з префіксом пре- 

      • А

        пр..мудрий, пр..мудритися, пр..нагідний 

      • Б

        пр..ділити увагу, пр..тримувати, пр..лягти 

      • В

        пр..гріти, пр..буття, пр..старілий 

      • Г

        пр..мружити, пр..хороший, пр..хорошитися 

      • Д

        пр..красний, пр..славний, пр..холодний 

    А Б В Г Д
    1
    2
    3
    4
  10. Укажіть слово, у якому потрібно писати -е-. 

    (Кількість балів 1.00)



    (1) Більшість людей уявляє собі життя як послідовність певних етапів: дитсадок, школа, універс(е,и)тет, робота, пенсія. (2) І коли ми перебуваємо на стадії «школа-універс(е,и)тет», то часто мріємо про те, щоб навчання на цьому етапі закінчилося, а з отриман..ям д(е,и)плома взагалі про нього забути. (3) Але таке мислен..я не можна вважати правильним. (4) Люди — це особистості, яким властиво розв(е,и)ватись разом зі своїми уявлен..ями та безперервно навчатись. (6) Тому концепція постійного пошуку знан..ь набуває актуальності. (7) Навчання протягом усього життя підтримує професійну комп(е,и)тентність людини, уміння конструктивно спілкуватися, співпрацювати в ко-мандах, здатність до співчуття та розуміння інших людей. (З інтернет-ресурсів) 

  11. Укажіть слово, у якому потрібно писати -н-.

    (Кількість балів 1.00)



    (1) Більшість людей уявляє собі життя як послідовність певних етапів: дитсадок, школа, універс(е,и)тет, робота, пенсія. (2) І коли ми перебуваємо на стадії «школа-універс(е,и)тет», то часто мріємо про те, щоб навчання на цьому етапі закінчилося, а з отриман..ям д(е,и)плома взагалі про нього забути. (3) Але таке мислен..я не можна вважати правильним. (4) Люди — це особистості, яким властиво розв(е,и)ватись разом зі своїми уявлен..ями та безперервно навчатись. (6) Тому концепція постійного пошуку знан..ь набуває актуальності. (7) Навчання протягом усього життя підтримує професійну комп(е,и)тентність людини, уміння конструктивно спілкуватися, співпрацювати в командах, здатність до співчуття та розуміння інших людей. (З інтернет-ресурсів)  

Час вичерпано
Перед відвідуванням сайту оберіть один з варіантів: