Риса, яка не є притаманною авангардизму
віра в обраність художника
слідування традиції
прагнення внести в мистецтво елементи гри
відмова від традиції
Течія у ліриці, яка не належить до модерністських
символізм
експресіонізм
романтизм
імпресіонізм
Напрям (переважно у живописі), до естетики якого була близькою лірика Ґійома Аполлінера
конструктивізм
примітивізм
ар-деко
кубізм
Форма вірша Ґійома Аполлінера «Зарізана голубка й водограй»
хайку
каліграма
акростих
сонет
Тема вірша Ґійома Аполлінера «Міст Мірабо»
швидкоплинність часу та людських почуттів
краса Парижу
роль мистецтва в житті людини
Перша світова війна
Справжнє ім’я Райнера Марія Рільке
Ріхард
Рауль
Рене
Рудольф
У вірші «Згаси мій зір…» Р. М. Рільке звертається до
матері
Бога
природи
коханої жінки
У вірші «Орфей, Еврідіка, Гермес» Р. М. Рільке звертається до мотивів міфів
індійських
слов’янських
єгипетських
грецьких
Представником російського символізму був (була)
В. Маяковський
О. Блок
Б. Пастернак
А. Ахматова
Течія у російській літературі, представники якої прагнули позбавити мистецтво символістського містицизму та тяжіння до непізнаваного, декларували конкретно-чуттєве сприйняття світу речей
акмеїзм
футуризм
У поезії А. Ахматової I слава лебедем пливла Крізь золотавий дим... Любове, завжди й скрізь була Ти розпачем моїм. (Переклад М. Москаленка) провідний засіб художньої виразності
метафора
постійний епітет
гіпербола
порівняння
Ліричною героїнею поеми А. Ахматової «Реквієм» виступає
муза, яка оспівує страждання народу
жінка, рідні якої зазнали репресій
черниця, яка молиться за всіх, хто перебуває в тюрмах
жінка, яку несправедливо ув’язнили за «політичною» статтею