Риса, яка не є притаманною авангардизму
слідування традиції
прагнення внести в мистецтво елементи гри
віра в обраність художника
відмова від традиції
Течія у ліриці, яка не належить до модерністських
експресіонізм
романтизм
символізм
імпресіонізм
Напрям (переважно у живописі), до естетики якого була близькою лірика Ґійома Аполлінера
примітивізм
ар-деко
конструктивізм
кубізм
Форма вірша Ґійома Аполлінера «Зарізана голубка й водограй»
каліграма
акростих
хайку
сонет
Тема вірша Ґійома Аполлінера «Міст Мірабо»
краса Парижу
роль мистецтва в житті людини
швидкоплинність часу та людських почуттів
Перша світова війна
Справжнє ім’я Райнера Марія Рільке
Рауль
Рене
Ріхард
Рудольф
У вірші «Згаси мій зір…» Р. М. Рільке звертається до
Бога
природи
матері
коханої жінки
У вірші «Орфей, Еврідіка, Гермес» Р. М. Рільке звертається до мотивів міфів
слов’янських
єгипетських
індійських
грецьких
Представником російського символізму був (була)
О. Блок
Б. Пастернак
В. Маяковський
А. Ахматова
Течія у російській літературі, представники якої прагнули позбавити мистецтво символістського містицизму та тяжіння до непізнаваного, декларували конкретно-чуттєве сприйняття світу речей
акмеїзм
футуризм
У поезії А. Ахматової I слава лебедем пливла Крізь золотавий дим... Любове, завжди й скрізь була Ти розпачем моїм. (Переклад М. Москаленка) провідний засіб художньої виразності
постійний епітет
гіпербола
метафора
порівняння
Ліричною героїнею поеми А. Ахматової «Реквієм» виступає
жінка, рідні якої зазнали репресій
черниця, яка молиться за всіх, хто перебуває в тюрмах
муза, яка оспівує страждання народу
жінка, яку несправедливо ув’язнили за «політичною» статтею