Заняття 4. Родинно-побутові та суспільно-побутові пісні. Пісні Марусі Чурай

Заняття 4. Тест «Як на ЗНО»

  • Час: 00:00/00:30:00
  • Питання: 0/12
  1. Словосполучення буйний вітер, чорні брови, синє море, темна ніч є зразками використання 

    (Кількість балів 1.00)

  2. Мотив зради простежується в пісні 

    (Кількість балів 1.00)

  3. До однієї тематичної групи належать пісні в рядку 

    (Кількість балів 1.00)

  4. Хто  з  любов’ю  не  знається,  Той  горя  не  знає, —

    стверджує героїня твору, у якому є символічний образ
     

    (Кількість балів 1.00)

  5. Образи сірих волів, сивої зозулі, зеленої муравини є в пісні, що належить до 

    (Кількість балів 1.00)

  6. Сестра запитує

    — Коли, брате, з війська прийдеш?

    у народній пісні
     

    (Кількість балів 1.00)

  7. Не може подати руки, бо на нього «насипано та сирої землі», персонаж народної пісні, у якій є образ 

    (Кількість балів 1.00)

  8. Мені з жінкою не возиться,
    А тютюн та люлька
    Козаку в дорозі
    Знадобиться!

    — відповідає персонаж твору, у якому є
     

    (Кількість балів 1.00)

  9. Укажіть, до яких груп належать запропоновані твори. 

    (Кількість балів 1.00)

      • 1

        пісні про кохання 

      • 2

        козацькі пісні 

      • 3

        чумацькі пісні 

      • 4

        пісні Марусі Чурай 

      • А

        «Місяць на небі, зіроньки сяють» 

      • Б

        «Віють вітри, віють буйні...» 

      • В

        «Стоїть явір над водою»

      • Г

        «Ой у полі криниченька»

      • Д

        «Ой хто, хто Миколая любить» 

    А Б В Г Д
    1
    2
    3
    4
  10. Поєднайте назву твору й уривок із нього. 

    (Кількість балів 1.00)

      • 1

        «Цвіте терен, цвіте терен» 

      • 2

        «Засвіт встали козаченьки» 

      • 3

        «Гомін, гомін по діброві» 

      • 4

        «Ой не ходи, Грицю» 

      • А

        Та щось кінь мій вороненький
        В воротях спіткнувся.
         

      • Б

        Ой, там криниця пiд перелазом —
        Вмиємось, серденько, обоє разом.
         

      • В

        Туман поле покриває,
        Мати сина проганяє.
         

      • Г

        У неділю рано зіллячко копала,
        А у понеділок переполоскала.
         

      • Д

        Ой візьму я кріселечко,
        Сяду край віконця.
         

    А Б В Г Д
    1
    2
    3
    4
  11. Укажіть, які художні засоби використано в наведених уривках. 

    (Кількість балів 1.00)

      • 1

        Не журися,  козаченьку,
        Ще ти  молоденький!
         

      • 2

        Гей, там чумак сиві воли пасе
        Та з криниці напуває.
         

      • 3

        Цвiте терен,  цвiте терен,
        Та й цвіт опадає.
        Хто  з  любов’ю  не  знається,
        Той  горя  не  знає.
         

      • 4

        Пішла  доля  ярами,
        Зеленими  лугами.
         

      • А

        уособлення 

      • Б

        епітет 

      • В

        гіпербола 

      • Г

        паралелізм 

      • Д

        пестливі слова 

    А Б В Г Д
    1
    2
    3
    4
  12. Співвіднесіть уривки творів із тематичними групами, до яких належать твори. 

    (Кількість балів 1.00)

      • 1

        Воли  ревуть,  води  не  п’ють,
        Бо  в  Крим  доріженьку  чують.
         

      • 2

        Росла,  росла  дівчинонька да  й  на  порі  стала,
        Ждала, ждала  козаченька да  й  плакати  стала.
         

      • 3

        Мене,  нене,  змиють  дощі,
        А  розчешуть  густі терни,
        А  висушать  буйні  вітри!..
         

      • 4

        Пішла  мати жито жать
        Та  й  вижала три  квітки:
        Що  первую  сонливу,
        А  другую  дрімливу,
        А третюю щасливу.
         

      • А

        пісні про кохання 

      • Б

        весільні пісні 

      • В

        козацькі пісні 

      • Г

        колискові пісні 

      • Д

        чумацькі пісні 

    А Б В Г Д
    1
    2
    3
    4
Час вичерпано
Перед відвідуванням сайту оберіть один з варіантів: