«Інформатика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освiти Автори: Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.
Інформатика. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти
Автори: Корнієнко М. М., Крамаровська С. М., Зарецька І. Т.
Теми курсу
Вступ | розпочати роботу | ||
Розділ 1. Інформаційні процеси та системи | розпочати роботу | ||
§ 1. Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютером | розпочати роботу | ||
§ 2. Інформація та повідомлення | розпочати роботу | ||
§ 3. Способи подання повідомлень | розпочати роботу | ||
§ 4. Інформаційні процеси | розпочати роботу | ||
§ 5. Поняття даних. Пристрої для роботи з даними | розпочати роботу | ||
§ 6. Апаратна і програмна складові інформаційної системи. Комп’ютер та його складові | розпочати роботу | ||
§ 7. Операційна система та її інтерфейс. Файли та папки | розпочати роботу | ||
§ 8. Роль інформаційних технологій в житті сучасної людини | розпочати роботу | ||
Узагальнення знань з теми "Інформаційні процеси та системи" | розпочати роботу | ||
Розділ 2. Мережеві технології та Інтернет | розпочати роботу | ||
§ 9. Комп’ютерні мережі | розпочати роботу | ||
§ 10. Пошук інформації в Інтернеті та її критичне оцінювання | розпочати роботу | ||
§ 11. Завантаження даних з Інтернету. Безпечне користування Інтернетом. Авторське право | розпочати роботу | ||
§ 12. Використання мережі Інтернет для навчання | розпочати роботу | ||
Узагальнення знань з теми "Мережеві технології та Інтернет" | |||
§ 13. Документообіг у сучасному суспільстві. Програмне забезпечення для опрацювання текстів | розпочати роботу | ||
§ 14. Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Основні об’єкти текстового документа | розпочати роботу | ||
§ 15. Введення, редагування та форматування символів і абзаців. Однорівневі списки | розпочати роботу | ||
§ 16. Додавання зображень із файла та їх форматування | розпочати роботу | ||
§ 17. Додавання, редагування та форматування таблиць | розпочати роботу | ||
§ 18. Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друку. Друк документа | розпочати роботу | ||
§ 19. Команди, алгоритми та їх виконавці | розпочати роботу | ||
§ 20. Способи подання алгоритмів | розпочати роботу | ||
§ 21. Середовище програмування Скретч | розпочати роботу | ||
§ 22. Графіка в середовищі програмування Скретч | розпочати роботу | ||
§ 23. Висловлювання та заперечення до висловлювань | розпочати роботу | ||
§ 24. Алгоритми з розгалуженням | розпочати роботу | ||
§ 25. Алгоритми з повторенням | розпочати роботу | ||
§ 26. Виконання проектів у середовищі Скретч | розпочати роботу | ||
Програмне забезпечення | розпочати роботу | ||