Компонент Button застосовується: Позначте одну правильну відповідь.
для запуску чи закінчення певного процесу
для виведення зображень
як контейнер для інших віждетів
для виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу
Компонент Label застосовується: Позначте одну правильну відповідь.
Змінні, що створені всередині тіла методу, є: Позначте одну правильну відповідь.
глобальними
локальними
Які кроки потрібно виконати для того, щоб прикріпити до віджета Button обробник події Натискання на кнопку? Позначте всі правильні відповіді.
При створенні об’єкта в переліку атрибутів указати параметр command
Присвоїти параметру command посилання на метод — обробник події
Додати на кнопку малюнок із графічного файла
Задати властивості для налаштування вигляду кнопки
Які з висловлювань (А–Г) є істинними? Позначте всі правильні відповіді.
Локальні змінні «не видно» з інших методів і з основної програми
Доступ до локальної змінної можна отримати по всій програмі в будь-якому методі
Доступ до глобальної змінної можна отримати по всій програмі в будь-якому методі
Щоб змінити глобальну змінну всередині методу, необхідно використовувати ключове слово global
Установіть відповідність між операторами (1–4) та їх призначенням (А–Г).
def __init__(self, name, age):
def sit(self):
def btn_click():
Заголовок методу, який виконується при створенні кожного нового екземпляра на базі даного класу
Заголовок методу sit, який виконується у відповідь на виклик
Заголовок методу — обробника події
Установіть відповідність між заголовками методів (1–3) і операторами (А–В), у яких викликаються ці методи.
любой текст
dog1.sit().
btn = Button(root, text = 'ok', command = btn_click)
dog1 = Dog('Рекс', 5)
Відновіть порядок операторів, які потрібні для створення вікна програми з командною кнопкою.
root.mainloop()
btn.pack()
root = Tk()