Заняття 44. Сполучення йо, ьо. Уживання м’якого знака та апострофа

Частина 2

  • Час: 00:00/00:30:00
  • Питання: 0/10
  1. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка 

    (Кількість балів 1.00)

  2. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка, ОКРІМ 

    (Кількість балів 1.00)

  3. Апостроф НЕ треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка 

    (Кількість балів 1.00)

  4. Апостроф НЕ треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка 

    (Кількість балів 1.00)

  5. Прочитайте уривок.
    Запахла осінь в(1)ялим т(2)ют(3)юном,
    Та яблуками, та тонким туманом, —
    І свіжі айстри над піском рум(4)яним
    Зор(5)юють за одчиненим вікном.
    Апостроф треба писати на місці всіх цифр рядка
     

    (Кількість балів 1.00)

  6. Звук [зʹ] є в кожному слові рядка 

    (Кількість балів 1.00)

  7. (1) Чи замислювалися ви, як виникли назви чисел? (2) Учені вважають що числівник п..ять походить від іменника «п’ясть» (рука), тобто трактується як «п..ять пальців п’ясті». (3) Широко вживаним є число сім: сім днів тижня, сім чудес світу, у казках — сім господинь, семеро козенят, сім сестер. (4) Виявляється, що число сім відповідає обсягу короткотривалої пам..яті людини, тобто це та кількість предметів, ознак, яку ми спроможні запам..ятати відразу на більш-менш тривалий час. (5) Цікава й історія виникнення числа міл..йон

    У тексті з апострофом треба писати виділені слова, ОКРІМ

    (Кількість балів 1.00)

  8. (1) Чи замислювалися ви, як виникли назви чисел? (2) Учені вважають що числівник п..ять походить від іменника «п’ясть» (рука), тобто трактується як «п..ять пальців п’ясті». (3) Широко вживаним є число сім: сім днів тижня, сім чудес світу, у казках — сім господинь, семеро козенят, сім сестер. (4) Виявляється, що число сім відповідає обсягу короткотривалої пам..яті людини, тобто це та кількість предметів, ознак, яку ми спроможні запам..ятати відразу на більш-менш тривалий час. (5) Цікава й історія виникнення числа міл..йон

    Синтаксичну функцію присудка в тексті НЕ виконує слово
     

    (Кількість балів 1.00)

  9. (1) Чи замислювалися ви, як виникли назви чисел? (2) Учені вважають що числівник п..ять походить від іменника «п’ясть» (рука), тобто трактується як «п..ять пальців п’ясті». (3) Широко вживаним є число сім: сім днів тижня, сім чудес світу, у казках — сім господинь, семеро козенят, сім сестер. (4) Виявляється, що число сім відповідає обсягу короткотривалої пам..яті людини, тобто це та кількість предметів, ознак, яку ми спроможні запам..ятати відразу на більш-менш тривалий час. (5) Цікава й історія виникнення числа міл..йон

    Пунктуаційну помилку допущено в реченні
     

    (Кількість балів 1.00)

  10. (1) Чи замислювалися ви, як виникли назви чисел? (2) Учені вважають що числівник п..ять походить від іменника «п’ясть» (рука), тобто трактується як «п..ять пальців п’ясті». (3) Широко вживаним є число сім: сім днів тижня, сім чудес світу, у казках — сім господинь, семеро козенят, сім сестер. (4) Виявляється, що число сім відповідає обсягу короткотривалої пам..яті людини, тобто це та кількість предметів, ознак, яку ми спроможні запам..ятати відразу на більш-менш тривалий час. (5) Цікава й історія виникнення числа міл..йон

    Вставленою конструкцією ускладнено речення
     

    (Кількість балів 1.00)

Час вичерпано
Перед відвідуванням сайту оберіть один з варіантів: