Яким чином рекомендується застосовувати структурні елементи вдалої презентації в одній презентації?
Обов’язково використовувати всі елементи
Достатньо хоча б 2–3 елементів
Їх краще взагалі не застосовувати
Достатньо включити один елемент
Який інструмент краще використовувати для розробки макета презентації?
У чому різниця між реквізитом та демонстрацією?
Реквізит — це матеріальні речі, демонстрації — це будь-що, що можна показати
Реквізит — це лише матеріальні речі, демонстрація — це лише «гра» вчителя
Поняття тотожні
Реквізит — це будь-що, що можна показати, демонстрації — це матеріальні речі
Яким має бути вигляд «іскрографіку» презентації, що викликатиме увагу та цікавість учнів протягом усього уроку?
Чому використання мультимедійної презентації є доцільним на уроках вивчення нового матеріалу та нестандартних уроках?
На подібних уроках учням пропонують багато тексту
Ігри, вікторини, нестандартні прийоми зручно реалізовувати за допомогою презентації
Це дозволяє не витрачати час на розповідь на уроці
Нова інформація краще сприймається у вигляді наочних прикладів
Чим може допомогти подібна схема у створенні уроку з презентацією?
Розробка макета презентації
Планування доповіді
Обрання теми уроку
Розробка дизайну презентації
Виставлення оцінок
Укажіть елементи дизайну презентації.
Кольорова схема
Вигляд шрифтів
Колір фону
Послідовність слайдів
Кількість слайдів
Оберіть правильні твердження.
Скелет презентації та скелет людинине варто порівнювати
Реквізит на уроці буде корисним для аудіалів
Бажано вставляти в презентації відеокліпи тривалістю не менше 5 хвилин
Для початку роботи над презентацією достатньо мати ручку, стікер і комп’ютер
«Розумову карту» можна використовувати лише для планування серйозних заходів та презентацій
Метафори та аналогії – це те, що варто застосовувати у всіх презентаціях
Вдалий заголовок має таку формулу: підмет + присудок + додаток
Оберіть методи, які слід використовувати на уроці згідно з концепцією «головне – це викликати в учнів увагу та цікавість до матеріалу».
Малювати на дошці й давати малювати учням
Наводити приклади з власного життя
Цікавитися думкою учнів
Використовувати учнів в історіях та прикладах, які наводить учитель
Використовувати один тип наочного матеріалу протягом усього уроку, щоб не плутати учнів (наприклад, одна схема або карта)
Послідовно та ієрархічно подавати матеріал без відволікання на практичну роботу та запитання до класу
Яким чином можна створити інтерес до матеріалу на уроці з використанням «теорії прогалин»?
На початку уроку дати питання, на яке учні не зможуть відповісти
Розказати факт, зрозуміти який можна лише прослухавши матеріал уроку
Розповісти, про що йтиметься на уроці
Пояснити, що наприкінці уроку буде тест за матеріалом уроку
Поєднайте назви структур із прикладами застосування їх на уроці.
Проблема — рішення
Порівняння — контраст
Причина — результат
Переваги — недоліки
Вам необхідно вміти розв’язувати тригонометричні рівняння, бо вони будуть серед завдань ЗНО. Розгляньмо, яким чином вони розв’язуються
Проаналізуймо причину виникнення цього підліткового конфлікту. Якби хлопець не вчинив провокаційні дії, конфлікту не сталося б
Складімо порівняльну таблицю наслідків Другої Світової війни. Визначте позитивні та негативні наслідки цієї події
Джомолунгма — це найвища гора у світі, яка має висоту 8848 м. Маріанський жолоб — це найглибший жолоб світу, який має глибину 11 022 м
Установіть відповідність між типами представлення інформації та їхніми характеристиками
Доповідь
Презентація
Історія
результат: спогади, зв’язки, асоціації
комунікація у довірливій та захопливій манері
тематична, ієрархічна структура