Яким чином рекомендується застосовувати структурні елементи вдалої презентації в одній презентації?
Їх краще взагалі не застосовувати
Достатньо включити один елемент
Достатньо хоча б 2–3 елементів
Обов’язково використовувати всі елементи
Який інструмент краще використовувати для розробки макета презентації?
У чому різниця між реквізитом та демонстрацією?
Поняття тотожні
Реквізит — це будь-що, що можна показати, демонстрації — це матеріальні речі
Реквізит — це лише матеріальні речі, демонстрація — це лише «гра» вчителя
Реквізит — це матеріальні речі, демонстрації — це будь-що, що можна показати
Яким має бути вигляд «іскрографіку» презентації, що викликатиме увагу та цікавість учнів протягом усього уроку?
Чому використання мультимедійної презентації є доцільним на уроках вивчення нового матеріалу та нестандартних уроках?
Це дозволяє не витрачати час на розповідь на уроці
Нова інформація краще сприймається у вигляді наочних прикладів
Ігри, вікторини, нестандартні прийоми зручно реалізовувати за допомогою презентації
На подібних уроках учням пропонують багато тексту
Чим може допомогти подібна схема у створенні уроку з презентацією?
Обрання теми уроку
Розробка дизайну презентації
Виставлення оцінок
Планування доповіді
Розробка макета презентації
Укажіть елементи дизайну презентації.
Колір фону
Послідовність слайдів
Кількість слайдів
Вигляд шрифтів
Кольорова схема
Оберіть правильні твердження.
Бажано вставляти в презентації відеокліпи тривалістю не менше 5 хвилин
Для початку роботи над презентацією достатньо мати ручку, стікер і комп’ютер
Метафори та аналогії – це те, що варто застосовувати у всіх презентаціях
Вдалий заголовок має таку формулу: підмет + присудок + додаток
«Розумову карту» можна використовувати лише для планування серйозних заходів та презентацій
Реквізит на уроці буде корисним для аудіалів
Скелет презентації та скелет людинине варто порівнювати
Оберіть методи, які слід використовувати на уроці згідно з концепцією «головне – це викликати в учнів увагу та цікавість до матеріалу».
Цікавитися думкою учнів
Використовувати учнів в історіях та прикладах, які наводить учитель
Послідовно та ієрархічно подавати матеріал без відволікання на практичну роботу та запитання до класу
Використовувати один тип наочного матеріалу протягом усього уроку, щоб не плутати учнів (наприклад, одна схема або карта)
Наводити приклади з власного життя
Малювати на дошці й давати малювати учням
Яким чином можна створити інтерес до матеріалу на уроці з використанням «теорії прогалин»?
На початку уроку дати питання, на яке учні не зможуть відповісти
Розказати факт, зрозуміти який можна лише прослухавши матеріал уроку
Розповісти, про що йтиметься на уроці
Пояснити, що наприкінці уроку буде тест за матеріалом уроку
Поєднайте назви структур із прикладами застосування їх на уроці.
Проблема — рішення
Порівняння — контраст
Причина — результат
Переваги — недоліки
Складімо порівняльну таблицю наслідків Другої Світової війни. Визначте позитивні та негативні наслідки цієї події
Проаналізуймо причину виникнення цього підліткового конфлікту. Якби хлопець не вчинив провокаційні дії, конфлікту не сталося б
Вам необхідно вміти розв’язувати тригонометричні рівняння, бо вони будуть серед завдань ЗНО. Розгляньмо, яким чином вони розв’язуються
Джомолунгма — це найвища гора у світі, яка має висоту 8848 м. Маріанський жолоб — це найглибший жолоб світу, який має глибину 11 022 м
Установіть відповідність між типами представлення інформації та їхніми характеристиками
Доповідь
Презентація
Історія
комунікація у довірливій та захопливій манері
результат: спогади, зв’язки, асоціації
тематична, ієрархічна структура