Українська література. 8 клас
Оберіть посібник, до якого хочете переглянути матеріали:
-
Українська література. 8 клас: Електронні демонстраційні матеріали
-
Українська література. 8 клас: розробки уроків
-
Українська література. 8 клас: Зошит для контролю навчальних досягнень учня
-
Українська література. 8 клас. Урок-діалог
Д581004У
Розгорнути все | Вам доступні: | Iншi матеріали: |
Календарно-тематичний план
|
1 | |
Урок №1. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини
|
1 1 | |
Урок №2. Українські історичні пісні. «Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же та козак Сірко»
|
1 1 | |
Урок №5. Пісні Марусі Чурай. «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой, не ходи, Грицю…»
|
1 1 | |
Урок №7. Українські народні думи. «Маруся Богуславка»
|
1 1 | |
Урок №8. Українські народні думи. Героїчний епос українського народу. Різновиди дум. Кобзарі та лірники — виконавці народних дум
|
1 1 | |
Урок №9. Художні особливості українських народних дум
|
1 1 | |
Урок №14. «Слово про похід Ігорів». Образи руських князів, князівни Ярославни та узагальненого образу Руської землі
|
1 1 | |
Урок №15. «Слово про похід Ігорів». Наскрізна ідея патріотизму. Фольклорні мотиви. Роль пейзажу. Поетичність мови Світ української поезії Т. Шевченко. Життя і творчість. Поезія «Думи мої, думи мої…»
|
1 1 | |
Урок №16. Т. Шевченко. Життя і творчість. Поезія «Думи мої, думи мої…»
|
1 1 | |
Урок №17-18. Т. Г. Шевченко. «Ой три шляхи широкії…» , «Мені однаково, чи буду…», «Минають дні, минають ночі…»
|
1 1 | |
Урок №20. Система віршування: силаботонічне віршування, віршовий розмір
|
1 1 | |
Урок №21-22. І. Франко. Поема «Іван Вишенський»
|
1 1 | |
Урок №23. І. Франко. Образи, художні особливості поеми «Іван Вишенський»
|
1 1 | |
Урок №25-26. Леся Українка. Огляд життя і творчості. Поезії «Хотіла б я піснею стати…», «Ви щасливі, пречистії зорі…»
|
1 1 | |
Урок №27. В. Герасим’юк. «Чоловічий танець». Розмаїття сучасної лірики. Поєднання в поезіях глибинної історичності бачення світу з відчуттям сучасної присутності в ньому
|
1 1 | |
Урок №29. Леся Українка. «Давня казка». Образи та ідеї поеми
|
1 1 | |
Урок №31-32. В. Сосюра. «Любіть Україну!». Читання вірша напам’ять
|
1 1 | |
Урок №33. В. Сосюра. «Сад» («В огні нестримної навали…»), «Васильки»
|
1 1 | |
Урок №34-35. Б. Олійник. «Вибір», «Ринг»
|
1 1 | |
Урок №35 Національна драма. Іван Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Короткі відомості про життя та творчість видатного українського драматурга XIX ст., про театр корифеїв
|
1 1 | |
Урок №37-38. В. Підпалий. «Тиха елегія», «Запросини»
|
1 1 | |
Урок №39-40. І. Малкович. «Свічечка букви „Ї”», «Музика, що пішла», «Із янголом на плечі»
|
1 1 | |
Урок №42. І. К. Карпенко-Карий. Огляд життя і творчості. Театр корифеїв
|
1 1 | |
Урок №45. І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Засоби сатиричного змалювання образів героїв п’єси
|
1 1 | |
Урок №49-50. М. Коцюбинський. «Дорогою ціною». Проблема волі людини та можливостей її здобуття. Образи твору, художня майстерність автора
|
1 1 | |
Урок №54. О. Назарук. «Роксоляна». Художні особливості твору, образи героїв, художня майстерність автора
|
1 1 | |
Урок №55-56. В. Дрозд. «Ирій» — химерна повість про неповторний світ юності, про вічне і швидкоплинне в житті людини
|
1 1 | |
Урок №56. Позакласне читання. Анна Багряна про Марію Заньковецьку, Марію Приймаченко та ін. (із серії «Життя видатних дітей»)
|
1 1 | |
Календарний план з української літератури
|
1 | |
Тема 1. Усна народна творчість
|
1 | |
Тема 2. Твори Т. Шевченка, Лесі Українки, В. Сосюри
|
1 | |
Тема 3. Твори В. Підпалого, В. Голобородька, сучасних українських поетів
|
1 | |
Тема 4. І. Карпенко-Карий «Сто тисяч», М. Коцюбинський «Дорогою ціною»
|
1 | |
Тема 5. Твори О. Довженка, Н. Бічуї, В. Дрозда, Ю. Винничука
|
1 | |
Тема 6. В. Чемерис «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»
|
1 | |
Календарно-тематичний план
|
1 | |
Матеріали до уроків
|
1 | |
Компетентнісно орієнтовані завдання
|
1 | |
Розгорнути все | Вам доступні: | Інші матеріали: |