«Всесвітня історія» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти (Гісем О. В., Мартинюк О. О.)

Практичне заняття за розділом VI «Середньовічний Схід»

Практичне заняття за розділом VI «Середньовічний Схід»

Практичне заняття за розділом VI «Середньовічний Схід»

Мета: продовжити формування та розвивати логічну, аксіологічну та інформаційну складові історичної компетентності шляхом ознайомлення, зіставлення та аналізу історичних пам’яток.

Завдання для підготовки до практичного заняття. 1. Повторити матеріал про розвиток культури Китаю та Індії. 2. У складі малих груп за додатковими джерелами інформації підготувати віртуальну екскурсію з презентаціями до «Забороненого міста» (Китай), частини Великої Китайської стіни часів династії Мін (Китай), храму Брахадісвара (Індія), храмів в Аджанті (Індія), комплексу мечетей Кувват аль-Іслам. Кутуб-мінар (Індія). 3. Підготувати індивідуальний або колективний проект (вікторину, квест та інші) про культурні досягнення середньовічного Сходу, які мали вплив на формування європейського культурного простору.

Пригадайте. 1. Які династії правили в Китаї в Середні віки? 2. Із якими кочовими народами довелося вести боротьбу китайцям у Середні віки? 3. Які періоди можна виділити в історії середньовічної Індії? 4. Які релігії були поширені в Індії в Середні віки?

Хід роботи

1.       Ознайомлення з підготовленим і представленим матеріалом:

1)      віртуальні екскурсії;

2)      індивідуальний або колективний проект (вікторина, квест тощо).

2.       Клас шляхом колективного обговорення робить висновок про розвиток культури Китаю та Індії, визначає характерні риси архітектури країн.

3.       Учні самостійно визначають, як проведене практичне заняття сприяло розвитку їхніх історичних компетентностей.

Практичне заняття за розділом VI «Середньовічний Схід»
Перед відвідуванням сайту оберіть один з варіантів: