Українська література. 6 клас. Матеріали до посібників
Оберіть посібник, до якого хочете переглянути матеріали:
-
Українська література. 6 клас: Розробки уроків
-
Українська література. 6 клас: Плани-конспекти уроків на друкованій основі
-
Українська література. 6 клас: універсальний комплект: контроль навчальних досягнень
Автор - В. В. Паращич
-
Українська література. 6 клас: Електронні демонстраційні матеріали
Розгорнути все | Вам доступні: | Iншi матеріали: |
Календарно-тематичний план з української літератури
|
1 | |
Нестандартні пісні
|
1 1 | |
Нестандартні пісні Я. Стельмах
|
1 1 | |
Урок №1 Вступ. Книжка в житті людини
|
1 1 | |
Урок №2 Календарно-обрядові пісні літнього циклу. Русальні, купальські пісні
|
1 1 | |
Урок №13 М. Вороний. «Євшан-зілля». Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів
|
1 1 | |
Урок №23-24 Леся Українка. «Мрії», «Як дитиною, бувало...»
|
1 1 | |
Урок №1 Вступ. Книжка в житті людини. Письменник — особливо обдарована людина, його праця над художнім твором. Розповідь про те, як «робиться книга». Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору
|
4 | |
Урок №2 Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди
|
4 | |
Урок №3 Календарно-обрядові пісні літнього циклу. «У ржі на межі», «Ой бiжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору» (русальні); «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, Купайло!» (купальські); «Маяло житечко, маяло», «Там у полі
|
4 | |
Урок №4 Календарно-обрядові пісні зимового циклу
|
4 | |
Урок №5 Календарно-обрядові пісні весняного циклу
|
4 | |
Урок №6 Народні колискові пісні «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя спать»
|
4 | |
Урок №7 Пісні літературного походження. «Ще не вмерла України…» П. Чубинського, М. Вербицького — національний гімн нашої держави
|
4 | |
Урок №8 Виразне читання напам’ять гімну «Ще не вмерла України…»
|
3 | |
Урок №10 «Ой, у лузі червона калина похилилася» С. Чарнецького й Г. Труха — пісня, що стала народною
|
3 | |
Урок №12 Микола Вороний. «Євшан-зілля»
|
4 | |
Урок №13 М. Вороний. Поема «Євшан-зілля», її головна думка, образи та художні особливості
|
4 | |
Урок №14 Т. Шевченко. «Думка» («Тече вода в синє море…»)
|
4 | |
Урок №15 Виразне читання вірша Т. Шевченка напам’ять
|
3 | |
Урок №16 Т. Шевченко. Поема «Іван Підкова»
|
4 | |
Урок №17 В. Рутківський «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»)
|
4 | |
Урок №18 В. Рутківський «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»)
|
4 | |
Урок №19 В. Рутківський «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»)
|
2 | |
Урок №20 В. Рутківський «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»)
|
4 | |
Урок №21 Леся Українка. «Мрії», «Як дитиною, бувало…»
|
4 | |
Урок №22 Виразне читання поезії Лесі Українки «Як дитиною, бувало…» напам’ять
|
3 | |
Урок №23 Леся Українка. «Тиша морська»
|
3 | |
Урок №24 Література рідного краю*
|
1 | |
Урок №25 Позакласне читання. В. Близнець. «Женя і Синько»
|
2 | |
Урок №27 Володимир Винниченко. «Федько-халамидник»
|
4 | |
Урок №28 Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Головний і другорядні герої. Аналіз учинків дійових осіб
|
4 | |
Урок №29 В. Винниченко. «Федько-халамидник». Головний герой як особистість
|
3 | |
Урок №30 С. Чернілевський. «Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби черевички»
|
4 | |
Урок №31 І. Жиленко. «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті»
|
4 | |
Урок №32 Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис тварини, предмета за мотивами чарівного світу української поезії
|
3 | |
Урок №33 Контрольна робота № 3. «Творчість В. Винниченка, С. Чернілевського, І. Жиленко
|
2 | |
Урок №34 І. Калинець. «Дивосвіт»
|
4 | |
Урок №35 Творча майстерня. В гостях у Писанки Ігоря Калинця
|
4 | |
Урок №36 Е. Андієвська — українська письменниця й художниця, що живе в Німеччині. Її казки-притчі
|
4 | |
Урок №37 Е. Андієвська. «Казка про яян»
|
4 | |
Урок №38 Е. Андієвська. «Говорюща риба»
|
4 | |
Урок №39 В. Нестайко. «Тореадори з Васюківки»
|
4 | |
Урок №40 В. Нестайко. «Тореадори з Васюківки»
|
4 | |
Урок №41 В. Нестайко. «Тореадори з Васюківки»
|
4 | |
Урок №42 В. Нестайко. «Тореадори з Васюківки»
|
4 | |
Урок №43 В. Нестайко «Тореадори з Васюківки». Поведінка героїв твору, їх вчинки
|
4 | |
Урок №44 Позакласне читання. І. Калинець. «Хлопчик-фіґурка, який задоволений собою»
|
4 | |
Урок №45 Література рідного краю
|
1 | |
Урок №46 Контрольна робота № 4. «Творчість І. Калинця, Е. Андієвської, В. Нестайка»
|
2 | |
Урок №47 Я. Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»
|
4 | |
Урок №48 Я. Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»
|
3 | |
Урок №49 Я. Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»
|
3 | |
Урок №50 Я. Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера»
|
4 | |
Урок №51 Позакласне читання. Я. Стельмах «Найкращий намет»
|
5 | |
Урок №52 Леся Воронина. Повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»
|
4 | |
Урок №53 Леся Воронина. Повість про виховання гідності та мужності «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»
|
4 | |
Урок №54 Леся Воронина. Повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Характеристика образу головного героя Климка Джури
|
4 | |
Урок №55 Леся Воронина. Повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Стосунки між різними поколіннями в родині
|
3 | |
Урок №56 Література рідного краю
|
1 | |
Урок №57 Позакласне читання. Народна легенда «Шандровський соляний колодязь»
|
5 | |
Урок №59 Велика роль гумору в житті українців. Леонід Глібов. Байка «Щука»
|
4 | |
Урок №60 Виразне читання напам’ять байки Л. Глібова «Щука»
|
4 | |
Урок №61 Леонід Глібов. Байки «Муха і Бджола», «Жаба і Віл»
|
4 | |
Урок №62 С. Руданський. Співомовка «Добре торгувалось»
|
4 | |
Урок №63 С. Руданський. Співомовка «Запорожці у короля»
|
3 | |
Урок №64 П. Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль»
|
4 | |
Урок №65 П. Глазовий. «Заморські гості», «Похвала»
|
4 | |
Урок №66 Український гумор. Захист творчого проекту
|
3 | |
Урок №67 Література рідного краю
|
1 | |
Урок №69 Повторення та узагальнення вивченого в шостому класі
|
3 | |
Урок №70 Повторення та систематизація знань з теорії української літератури
|
3 | |
Ділові папери
|
1 | |
Календарний план
|
1 | |
Портрети
|
1 | |
ВСТУП. КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВІ ПІСНІ. ПІСНІ ЛІТЕРАТУРНОГО ПОХОДЖЕННЯ
|
1 | |
ТВОРИ М. ВОРОНОГО, Т. ШЕВЧЕНКА, ЛЕСІ УКРАЇНКИ
|
1 | |
ТВОРИ В. ВИННИЧЕНКА, С. ЧЕРНІЛЕВСЬКОГО, І. ЖИЛЕНКО
|
1 | |
ТВОРИ О. ІВАНЕНКО, Е. АНДІЄВСЬКОЇ, В. НЕСТАЙКА
|
1 | |
ТВОРИ Я. СТЕЛЬМАХА, ЛЕСІ ВОРОНИНОЇ
|
1 | |
ТВОРИ Л. ГЛІБОВА, С. РУДАНСЬКОГО, П. ГЛАЗОВОГО
|
1 | |
Календарно-тематичний план
|
1 | |
Урок № 1. Вступ. Книжка в житті людини. Письменник — особливо обдарована людина, його праця над художнім твором. Розповідь про те, як «робиться книга». Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору
|
1 1 | |
Урок №2. Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди
|
1 1 | |
Урок №3. Календарно-обрядові пісні літнього циклу. «У ржі на межі», «Ой бiжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору» (русальні); «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, Купайло!» (купальські); «Маяло житечко, маяло»
|
1 1 | |
Урок №5. Календарно-обрядові пісні зимового циклу
|
1 1 | |
Урок №7. Календарно-обрядові пісні весняного циклу
|
1 1 | |
Урок №15. Микола Вороний. «Євшан-зілля»
|
1 1 | |
Урок №16. М. Вороний. Поема «Євшан-зілля», її головна думка, образи та художні особливості
|
1 1 | |
Урок №19. Т. Шевченко. Поема «Іван Підкова»
|
1 1 | |
Урок №26. Володимир Винниченко. «Федько-халамидник»
|
1 1 | |
Урок №27-28. Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Головний і другорядні герої. Аналіз учинків дійових осіб
|
1 1 | |
Урок №30. І. Жиленко. «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті»
|
1 1 | |
Урок №32. Оксана Іваненко. «Друкар книжок небачених»
|
1 1 | |
Урок №33-34. Оксана Іваненко. «Друкар книжок небачених». Трагічна доля Івана Федорова, якому судилася посмертна слава
|
1 1 | |
Урок №38. Е. Андієвська. «Говорюща риба»
|
1 1 | |
Урок №57. Позакласне читання. Народна легенда «Шандровський соляний колодязь»
|
1 1 | |
Урок №59. Велика роль гумору в житті українців. Леонід Глібов. Байка «Щука»
|
1 1 | |
Урок №61. Леонід Глібов. Байки «Муха і Бджола», «Жаба і Віл»
|
1 1 | |
Урок №62-63. С. Руданський. Співомовки «Добре торгувалось», «Гуменний», «Запорожці у короля», «Свиня свинею»
|
1 1 | |
Урок №64-65. П. Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала»
|
1 1 | |
Урок №69-70. Повторення та узагальнення вивченого в шостому класі
|
1 1 | |
Розгорнути все | Вам доступні: | Інші матеріали: |