Українська література. 7 клас
Оберіть посібник, до якого хочете переглянути матеріали:
-
Українська література. 7 клас: Плани-конспекти уроків на друкованій основі
-
Українська література. 7 клас: розробки уроків
-
Українська література. 7 клас: Зошит для контролю навчальних досягнень учня
-
Українська література. 7 клас: Електронні демонстраційні матеріали
Розгорнути все | Вам доступні: | Iншi матеріали: |
Урок №1 Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва
|
4 | |
Урок №2 Суспільно-побутові пісні «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою»
|
4 | |
Урок №3 Суспільно-побутові пісні «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька». Висловлювання відомих людей про українські народні пісні. Ідейно-художнє багатство цих творів
|
4 | |
Урок №4 Виразне читання народних пісень напам’ять
|
3 | |
Урок №5 Коломийки «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» — «перли розсипаного намиста»
|
4 | |
Урок №6 Позакласне читання. Народні пісні та коломийки
|
4 | |
Урок №7 І. Франко — митець і громадський діяч. Історична повість «Захар Беркут»
|
4 | |
Урок №8 І. Франко. «Захар Беркут». Тема та провідні мотиви повісті
|
3 | |
Урок №9 І. Франко. «Захар Беркут». Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників
|
3 | |
Урок №10 І. Франко. «Захар Беркут». Проблема вибору людини у вирішальній ситуації
|
3 | |
Урок №11 І. Франко. Повість «Захар Беркут». Образи героїв твору
|
4 | |
Урок №12 Контрольна робота № 1. «З пісенних скарбів», «Про далекі минулі часи»
|
2 | |
Урок №13 Т. Шевченко — видатний український поет. Вірш «Мені тринадцятий минало…». Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому й складному світі
|
4 | |
Урок №14 Т. Шевченко. Балада «Тополя». Романтична ідея незнищенності справжнього кохання, краси вірності. Вірш «Заповіт» — твір, що поєднує минуле, теперішнє й майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє народ
|
4 | |
Урок №15 Т. Шевченко. «Заповіт». Виразне читання напам’ять
|
4 | |
Урок №16 А. Чайковський. Повість «За сестрою», її історична основа
|
3 | |
Урок №17 А. Чайковський. «За сестрою». Сюжет твору
|
3 | |
Урок №18 А. Чайковський. «За сестрою». Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків
|
4 | |
Урок №19 А. Чайковський. «За сестрою». Художні особливості повісті
|
4 | |
Урок №20 Контрольна робота № 2. «Творчість Т. Шевченка, А. Чайковського»
|
2 | |
Урок №21 М. Стельмах. Повість «Гуси-лебеді летять»
|
3 | |
Урок №22 М. Стельмах. Повість «Гуси-лебеді летять». Єдність світу природи та світу дитячої душі
|
2 | |
Урок №23 М. Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Система образів повісті
|
2 | |
Урок №24 М. Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика
|
2 | |
Урок №25 М. Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Звичаї, традиції українців. Символ образу гусей-лебедів. Художні особливості повісті
|
4 | |
Урок №26 Урок-диспут. «Актуальність проблем, порушених М. Стельмахом у творі “Гуси-лебеді летять”»
|
4 | |
Урок №27 Гр. Тютюнник. Воєнне дитинство в повісті «Климко»
|
4 | |
Урок №28 Гр. Тютюнник. Повість «Климко»
|
2 | |
Урок №29 Гр. Тютюнник. Повість «Климко». Художня деталь
|
4 | |
Урок №30 Гр. Тютюнник. «Климко». Ідея самопожертви. Морально-етичні уроки повісті
|
4 | |
Урок №31 Контрольна робота № 3. «Творчість М. Стельмаха, Гр. Тютюнника»
|
2 | |
Урок №32 Позакласне читання. Гр. Тютюнник. «Вогник далеко в степу»
|
5 | |
Урок №33 О. Стороженко. Оповідання «Скарб». Сюжет твору
|
3 | |
Урок №34 О. Стороженко. «Скарб». Морально-етичні проблеми оповідання. Засоби гумористичного зображення
|
4 | |
Урок №35 Б. Лепкий. «Мишка (казка для дітей: для малих і великих)»
|
3 | |
Урок №36 Позакласне читання. Б. Лепкий. Оповідання «Цвіт щастя»
|
3 | |
Урок №37 Л. Костенко. «Дощ полив…»
|
4 | |
Урок № 38 Л. Костенко. «Кольорові миші»
|
4 | |
Урок №39 Л. Костенко. Поезії «Чайка на крижині», «Крила». Виразне читання напам’ять
|
3 | |
Урок №40 В. Симоненко — «лицар на білому коні» в українській літературі. Поезія «Лебеді материнства»
|
3 | |
Урок №41 В. Симоненко. «Лебеді материнства». Виразне читання напам’ять
|
4 | |
Урок №42 В. Симоненко. Вірші «Гей, нові Колумби й Магеллани…», «Ти знаєш, що ти — людина…»
|
4 | |
Урок №43 Література рідного краю
|
4 | |
Урок №44 Контрольна робота № 4. Творчість «О. Стороженка, Б. Лепкого, Л. Костенко, В. Симоненка»
|
1 | |
Урок №45 М. Павленко. Повість-казка «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаків-ських»
|
2 | |
Урок №46 М. Павленко. Повість «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»
|
4 | |
Урок №47 М. Павленко. Повість «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»
|
4 | |
Урок №48 М. Павленко. Повість «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»
|
3 | |
Урок №49 Позакласне читання. Повість М. Павленко «Миколчині історії»
|
4 | |
Урок №50 Л. Пономаренко. «Гер переможений». Наскрізний гуманістичний пафос новели
|
4 | |
Урок №51 Л. Пономаренко. «Гер переможений». Художні засоби новели
|
4 | |
Урок №52 О. Ольжич. «Господь багатий нас благословив»
|
3 | |
Урок №53 О. Ольжич. «Захочеш — і будеш»
|
4 | |
Урок №54 О. Теліга. «Сучасникам»
|
3 | |
Урок №55 О. Теліга. «Радість», «Пломінний день»
|
4 | |
Урок №56 Література рідного краю
|
3 | |
Урок №57-58 Контрольна робота № 5. «Творчість М. Павленко, Л. Пономаренко, О. Ольжича, О. Теліги»
|
1 | |
Урок №59 О. Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили»
|
2 | |
Урок №60 О. Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила — утілення непереможного духу українського народу
|
4 | |
Урок №61 О. Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору
|
4 | |
Урок №62 О. Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили»
|
2 | |
Урок №63 А. Малишко. «Пісня про рушник»
|
4 | |
Урок №64 А. Малишко. Поезія «Чому сказати, й сам не знаю…»
|
4 | |
Урок №65 А. Малишко. Поезія «Вогник»
|
4 | |
Урок №66 А. Малишко. Виразне читання поезій напам’ять
|
2 | |
Урок №67 Література рідного краю
|
1 | |
Урок №68 Контрольна робота № 6. «Творчість О. Гавроша, А. Малишка»
|
2 | |
Урок №69-70 Шляхами літературних героїв
|
4 | |
Ділові папери
|
1 | |
Календарний план
|
1 | |
Календарно-тематичний план з української літератури
|
1 | |
Урок №1 Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва
|
1 1 | |
Урок №5 Коломийки «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» — «перли розсипаного намиста»
|
1 1 | |
Урок №19 Урок-мандрівка за повістю А. Чайковського «За сестрою». Краса художнього слова
|
1 1 | |
Урок №46 В. Симоненко. «Гей, нові Колумби й Магеллани…», «Ти знаєш, що ти — людина…»
|
1 1 | |
Урок №62 О. Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Презентація творчого пошуково-дослідницького культурологічного проекту «Найсильніші українці»
|
1 1 | |
Контрольна робота №1. Вступ. Суспільно-побутові пісні. Коломийки
|
1 | |
Контрольна робота №2. Творчість І. Франка, Т. Шевченка, А. Чайковського
|
1 | |
Контрольна робота № 3. Творчість М. Стельмаха, Гр. Тютюнника
|
1 | |
Контрольна робота № 4. Творчість О. Стороженка, Б. Лепкого, Л. Костенко
|
1 | |
Контрольна робота № 5. Творчість В. Симоненка, М. Павленко
|
1 | |
Контрольна робота № 6. Творчість Л. Пономаренко, О. Теліги, О. Ольжича, О. Гавроша, А. Малишка
|
1 | |
Календарно-тематичний план
|
1 | |
Урок 1. Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником, його особливість і значення. Функції мистецтва
|
1 1 | |
Урок 2. Соціально-побутові пісні, їх види. Народні пісні «Гомін, гомін по діброві», «Ой на горі та й женці жнуть»
|
1 1 | |
Урок 3. Соціально-побутові пісні «Стоїть явір над водою», «Ой у степу криниченька»
|
1 1 | |
Урок 7. І. Франко — митець і громадський діяч. Історична повість «Захар Беркут»
|
1 1 | |
Урок 8. І. Франко. «Захар Беркут». Тема та провідні мотиви повісті
|
1 1 | |
Урок 9-10. І. Франко. «Захар Беркут». Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників. Проблема вибору людини у вирішальній ситуації
|
1 1 | |
Урок 11. І. Франко. Повість «Захар Беркут». Образи героїв твору
|
1 1 | |
Урок 13. Т. Г. Шевченко — видатний український поет. Вірш «Мені тринадцятий минало…». Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану неза-хищеної дитячої душі у великому і складному світі
|
1 1 | |
Урок 14. Т. Г. Шевченко. Балада «Тополя». Романтична ідея незнищенності справжнього кохання, краси вірності. Вірш «Заповіт» — твір, що поєднує минуле, теперішнє й майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею.
|
1 1 | |
Урок 16-17. А. Чайковський. Повість «За сестрою», її історична основа. Сюжет твору
|
1 1 | |
Урок 18. А. Чайковський. «За сестрою». Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків
|
1 1 | |
Урок 19. А. Чайковський. «За сестрою». Художні особливості повісті
|
1 1 | |
Урок 20-21. М. Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Єдність світу природи та світу дитячої душі
|
1 1 | |
Урок 22-23. М. Стельмах. «Гуси-лебеді летять». Система образів повісті. Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика
|
1 1 | |
Урок 26. Григір Тютюнник. Воєнне дитинство в повісті «Климко»
|
1 1 | |
Урок 28-29. Григір Тютюнник. Повість «Климко». Художня деталь. Роль художньої деталі у творі. Морально-етичні уроки повісті
|
1 1 | |
Урок 30. Григір Тютюнник. «Климко». Художні образи та художні особливості твору
|
1 1 | |
Урок 32-33. Олекса Стороженко. Оповідання «Скарб». Сюжет твору. Морально-етичні проблеми оповідання. Засоби гумористичного зображення
|
1 1 | |
Урок 34. Б. Лепкий. «Мишка (казка для дітей: для малих і великих)»
|
1 1 | |
Урок 37-38. Ліна Костенко. «Чайка на крижині», «Крила».Виразне читання напам’ять
|
1 1 | |
Урок 39-40. Б. Харчук. «Планетник». Казкове й реалістичне в повісті-притчі, час теперішній і минулий у творі. Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожної людини
|
1 1 | |
Урок 41. Б. Харчук. Повість-притча «Планетник». Образи твору, їхнє символічне значення (образ квітки)
|
1 1 | |
Урок 42-43. Є. Гуцало. Оповідання «Сім’я дикої качки». Людина і світ крізь призму моральних проблем
|
1 1 | |
Урок 47-48. В. Симоненко — «лицар на білому коні» в українській літературі. Поезія В. Симоненка «Лебеді материнства».Виразне читання напам’ять
|
1 1 | |
Урок 51-53. А. Малишко. «Пісня про рушник». Поезії «Стежина», «Вогник», «В завійну ніч з незвіданих доріг…»
|
1 1 | |
Розгорнути все | Вам доступні: | Інші матеріали: |