Зарубіжна література. 7 клас. Підготовка до контрольних робіт. Матеріали до посібників
Оберіть посібник, до якого хочете переглянути матеріали:
-
Зарубіжна література. 7 клас: Зошит для контролю навчальних досягнень учня
-
Зарубіжна література. 7 клас: Розробки уроків
Розгорнути все | Вам доступні: | Iншi матеріали: |
Контрольна робота № 1. Билини і балади
|
1 | |
Контрольна робота № 2. Історичне минуле в літературі
|
1 | |
Контрольна робота № 3. Духовне випробування людини
|
1 | |
Контрольна робота № 4. Дружба і кохання. О. С. Пушкін «19 жовтня 1825 року». Шолом-Алейхем «Пісня над піснями». Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання.
|
1 | |
Контрольна робота № 5. Світова новела
|
1 | |
Контрольна робота № 6. Сучасна література
|
1 | |
Календарне планування
|
1 | |
Урок №1. Вступ. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу. Переклад і переспів
|
1 | |
Урок №2. Билина як жанр давньоруської літератури. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин
|
1 | |
Урок №5. Позакласне читання. О. Пушкін «Пісня про віщого Олега»
|
1 | |
Урок №4. Ідеал воїна-захисника в билині «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник». Утілення людських чеснот в образах героїв билин
|
1 1 | |
Урок №6. Балада як жанр фольклору і літератури. Характерні ознаки балади. «Король Лір і його дочки»
|
1 | |
Урок №10. Ф. Шиллер «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність
|
1 | |
Урок №11. А. Міцкевич «Світязь». Утвердження любові до батьківщини й героїзму в баладі. Символічні образи, елементи фольклору у творі
|
1 | |
Урок №12. Р. Л. Стівенсон «Вересковий мед». Основний конфлікт балади. Утвердження духовної сили піктів, їхнього героїзму в захисті національних цінностей
|
1 | |
Урок №15. Вальтер Скотт як засновник жанру історичного роману. «Айвенго». Історія і художній вимисел у романі «Айвенго»
|
1 | |
Урок №16. Історичний колорит у романі й засоби його творення
|
1 | |
Урок №20. Лицарський турнір (за романом В. Скотта «Айвенго»
|
1 2 | |
Урок №21. Друга світова війна в європейській поезії
|
1 | |
Урок №22. В. Биков «Альпійська балада». Особливості сюжету й композиції твору
|
1 | |
Урок №25. Позакласне читання. Б. Васильєв «А зорі тут тихі»
|
1 | |
Урок №27. Дж. Олдрідж «Останній дюйм». Символичність назви оповідання. Проблеми взаємин між батьками і дітьми
|
1 | |
Урок №29. (Нестандартний урок). Ток-шоу «Книга, що надала мені крила…»
|
1 | |
Урок №33. О. Пушкін. Дитинство і юність поета. Уславлення дружби й вірності у вірші О. Пушкіна «19 жовтня». Авторські спогади й роздуми у творі
|
1 | |
Урок №34. Шолом-Алейхем. Відображення в його творах долі єврейського народу
|
1 | |
Урок №35. Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями». Еволюція героїв у часі
|
1 | |
Урок №37. О. Грін. Основні факти життя і творчості митця. Літературний музей О. Гріна (Феодосія). Пам’ятники пісьменнику в Україні й за кордоном. «Пурпурові вітрила»
|
1 | |
Урок №38. О. Грін «Пурпурові вітрила». Основний конфлікт твору (Каперна — мрія)
|
1 | |
Урок №40. Ассоль і Грей
|
1 | |
Урок №41. О. Грін. «Пурпурові вітрила». Поглиблення понять про повість. Феєрія (повість-феєрія). Феєрія і казка: схожість і відмінності. Екранізації, театральні вистави за творами О. Гріна
|
1 | |
Урок №42 (Нестандартний урок). Урок позакласного читання «Все починається з любові…»
|
1 | |
Урок №43. Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання (Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май», К. Симонов «Жди меня» та ін.). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності
|
1 | |
Урок №45. Детектив як жанр літератури, його характерні ознаки, жанрове розмаїття детективів. Едгар Аллан По — засновник жанру детективу у світовій літературі. Захопливий сюжет повісті «Золотий жук»
|
1 | |
Урок №47. Позакласне читання. А. Крісті «Десять негренят»
|
1 | |
Урок №48. А. К. Дойл — відомий автор класичних детективів. Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка»
|
2 1 | |
Урок №52. Новела «Останній листок» - гімн людині, яка здатна до самопожертви заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана. Образи дівчат, їх динаміка. Особливості художньої мови новели, розповідач.
|
1 1 | |
Урок №53. Новела «Останній листок» — гімн людині, яка здатна до самопожертви заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана. Образи дівчат, їхня динаміка. Особливості художньої мови новели, розповідач
|
1 | |
Урок №54. Видатний англійський фантаст Г. Дж. Веллс. Точка зору дорослого й дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їх сприйняття персонажами
|
1 | |
Урок №56. Майстер японської новели Р. Акутагава. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст
|
1 | |
Урок №58. А. Азімов «Фах». Роздуми про майбутнє людини і людства
|
1 | |
Урок №61. Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула». Поєднання елементів казки й детективу у творі
|
1 | |
Урок №64. К. Функе «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книги у творі. Поєднання уявного і реального світів
|
1 | |
Урок №66. Позакласне читання.А. Гавальда «35 кіло надії»
|
1 | |
Урок №70 (Нестандартний урок). Підсумковий урок-гра «Морський бій»
|
1 | |
Розгорнути все | Вам доступні: | Інші матеріали: |