Українська мова. 8 клас
Оберіть посібник, до якого хочете переглянути матеріали:
-
Українська мова. 8 клас: Електронні демонстраційні матеріали
-
Українська мова. 8 клас: розробки уроків
-
Українська мова. 8 клас. Навчально-моніторинговий комплект
-
НМК. Українська мова. 8 клас. Розробки уроків
-
Українська мова. 8 клас. Зошит для контролю навчальних досягнень учнів
Розгорнути все | Вам доступні: | Iншi матеріали: |
Календарно-тематичний план з української мови
|
1 | |
Урок 1. Мова — найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу. Культура усного й писемного мовлення.
|
1 1 | |
Уроки 4—5. Синтаксис. Словосполучення. Будова й типи словосполучень за способами вираження головного слова. Види підрядного зв’язку між словами в словосполученнях. Складні випадки керування.
|
1 1 | |
Урок 6. Речення. Його основні ознаки.
|
1 1 | |
Урок 7. Порядок слів у реченні. Інверсія. Логічний наголос.
|
1 1 | |
Урок 8. Розвиток зв’язного мовлення. Повторення відомостей про текст, стилі й типи мовлення.
|
1 1 | |
Урок 10. Підмет і присудок як головні члени двоскладного речення. Способи вираження підмета.
|
1 1 | |
Урок 11. Простий і складений дієслівний присудок.
|
1 1 | |
Урок 12. Узгодження присудка з підметом.
|
1 1 | |
Урок 13. Тире між підметом і присудком.
|
1 1 | |
Урок 16. Прикладка як різновид означення. Написання через дефіс непоширених прикладок. Прикладки, що беруться в лапки.
|
1 1 | |
Урок 17. Види обставин (за значенням).
|
1 1 | |
Урок 18. Порівняльний зворот.
|
1 1 | |
Урок 26. Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості за складним планом.
|
1 1 | |
Урок 27. Безособові речення.
|
1 1 | |
Урок 29. Неповні речення. Тире в неповних реченнях.
|
1 1 | |
Урок 30. Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис місцевості за власним спостереженням.
|
1 1 | |
Урок 32. Речення з однорідними членами.
|
1 1 | |
Урок 36. Однорідні та неоднорідні означення.
|
1 1 | |
Уроки 38—39. Розвиток зв’язного мовлення. Твір-опис пам’ятника Т. Г. Шевченку в Харкові.
|
1 1 | |
Урок 40. Узагальнення й систематизація вивченого про однорідні члени речення.
|
1 1 | |
Урок 43. Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертанні.
|
1 1 | |
Урок 45. Вставні слова (словосполучення, речення), розділові знаки при них.
|
1 1 | |
Урок 54—55. Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення (у тому числі й уточнювальні). Розділові знаки при відокремлених членах речення.
|
1 1 | |
Урок 56. Відокремлені означення.
|
1 1 | |
Урок 60. Відокремлені обставини.
|
1 1 | |
Календарне планування з української мови
|
1 | |
Урок №2
|
1 1 | |
Урок №16
|
1 1 | |
Урок №21
|
1 1 | |
Уроки №33-34
|
1 1 | |
Календарно-тематичний план з української мови
|
1 | |
Урок №2
|
1 | |
Урок №3
|
1 | |
Урок №5
|
1 | |
Урок №6
|
1 | |
Урок №8
|
1 | |
Урок №9
|
1 | |
Урок №10
|
1 | |
Урок №11
|
1 | |
Урок №12
|
1 | |
Урок №13
|
1 | |
Урок №15
|
1 | |
Урок №21
|
1 | |
Урок №22
|
1 | |
Урок №23
|
1 | |
Урок №24
|
1 | |
Урок №25
|
1 | |
Урок №27
|
1 | |
Урок №28
|
1 | |
Урок №31
|
1 | |
Урок №33
|
1 | |
Урок №34
|
1 | |
Урок №36
|
1 | |
Урок №42
|
1 | |
Урок №43
|
1 | |
Урок №44
|
1 | |
Урок №45
|
1 | |
Урок №46
|
1 | |
Урок №47
|
1 | |
Урок №48
|
1 | |
Урок №49
|
1 | |
Урок №50
|
1 | |
Урок №52
|
1 | |
Урок №53
|
1 | |
Урок №54
|
1 | |
Урок №56
|
1 | |
Урок №57
|
1 | |
Урок №58
|
1 | |
Урок №59
|
1 | |
Урок №61
|
1 | |
Урок №62
|
1 | |
Урок №66
|
1 | |
Урок №67
|
1 | |
Урок №68
|
1 | |
Урок №70
|
1 | |
Додаткові матеріали до навчально-моніторингового комплекту
|
2 | |
Посібник для вчителя
|
1 | |
Тема 1. Словосполучення і речення
|
1 | |
Тема 2. Односкладне речення. Повні й неповні речення
|
1 | |
Тема 3. Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами. Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)
|
1 | |
Тема 4. Речення з відокремленими членами
|
1 | |
Розгорнути все | Вам доступні: | Інші матеріали: |